Wednesday, November 02, 2011

mayıs ayı başından beri devam eden sağ omuz ağrım yetmiyor gibi şimdi de sağ dizim ağrıyor. sanırım geçen hafta bilgisayar başında tuhaf şekilde oturmaktan kaynaklanıyor.
hafta sonu samsundaydık. günler ne kısa, hiç bir şey yetişmiyor. cumartesi dişçi koltuğuna oturdum ve bu dişin hemen çekilmesi şart mı dedim. niyetim koltuktan kalkıp ablamla çarşıda biraz daha gezinmekti. neden istemiyorsun dedi. psikolojik olarak hazır değilsen sonra çekelim dedi ve sonra da benim cevap vermemi beklemeden anesteziyi verin dedi. ve birkaç iğne sonrası 20'lik dişime bir asıldı. sağa sola, öne arkaya salladı ve ben kafamda korkunç şeyler düşünürken dişimi çekti. geçen haftalarda ameliyathaneye dişçilerin çıkardığı çenesini kbb'ci otutturamayınca uyuttuğumuz ve çenesi yerine oturtulan hasta geldi ve tırstım biraz. bu arada oturmadan hiç dua etmeyi aklıma getirmediğime şaşırdım. sonra da çabuk bitsin, işlem uzamasın diye kıpırtısız durayım diye karar verip dişin çıkmasını bekledim. Allahtan herşey yolunda gitti ve veysel bey dişimi çekti. ertesi gün de hacca gitti.
dün işten eve gelince selim aradı ve başhekim yardımcısı maaşı vs'si hakkında sorular sordu. sonunda da davutun ona böyle bir teklifte bulunduğunu söyledi. biraz konuştuk sonra da 'ya bunun acelesi ne? sabah odada konuşuruz, kızlarla da kritiğini yaparız' dedim. ama akşam kızlarla gittiğimiz başsağlığı ziyareti sonrası sitenin bahçesinde kritiği yaptık.
öğlene doğru ameliyathaneye gelen davuta nuray bayağı laf sokmuş. ama bence asıl lafı davut söylemiş. selim için 'o daha sempatik' ve 'selim çok çalışkan' sözleri nuray çıldırtmış. biz tembelmiyiz diyor. sanırım biz kendimizi göstermeyi bilmiyoruz ve bir de herşeye atlamıyoruz. aynur bu olaya çok üzüldü, 'biz sempatik değil miyiz? neden bizi kimse sevmiyor'demeye başladı. zaten kızın böyle bir sıkıntısı vardı ve bu nüksetmiş oldu. napalım yani hastanede pek de sevilmiyoruz ve pek de sempatik değiliz. kimseye zorla kendimi sevdirecek değilim.
bugün berat sudana gitti, kurban dağıtmaya. uçak bileti aramışlar ve bir tek sudana bulabildikleri için oraya gidiyorlarmış. yoksa öncesinde bayağı bir yere bakmışlar. bayramın ikinci günü denecek İnşallah.
bayrama bir şey kalmaadı. icapçıyım, rahat geçer inşallah.
yazamazsam herkese iyi bayramlar.

No comments: