Thursday, October 13, 2011

son günlerde hastanede konuştuğumuz konu yeni gelecek uzman ve b. hekim maaşlarına gelen zam. uzmanın gelme ihtimali üzünden uzun zamandır gelmesini engellemek için uğraştık ama hiç bir şey olmadı. sonunda bugün nette gördükki gerçekten geliyor. emekli olmuş ve göreve para ihtiyacı yüzünden geri dönmüş biri. yaaa biz yaşlı birini değil genç, dinamik, birlikte çalışmaktan zevk alacağımız, kendisinden yeni birşeyler öğrenebileceğimiz birisini istiyorduk. biz bu kadınla ne yapacağız? bir de sigara içiyormuş.
b. hekim maaşına gelince; 15 bin lira olunca konuşulmayacak gibi değil. bizimkinin 2-3 katı.
evde ise depoyu boşalttık. 3 bavul, 2 valizi çıkartıp kışlıkları boşalttım. yazlıkları bavullara koydum. önceden yurt dışı için bazı kıyafetleri dışarda bırakırdım umre kıyafetlerini hele el altında bir hurçta tutardım ama bu sene mehmetten hiç ümidim olmadığı için herşeyi bavullara kaldırdım. şimdiye kadar nereye gitsek benim ısrarlarım ve organizasyonumla gittik. geçen yıl yozgat dışında hiç bir yere gitmedik. tabii bunun sebebi vardı ama mehmetin bu yıl da hareket etmeye niyeti yok gibi gözüküyor. istanbula bile onun sayesinde senede en fazla 2 kere gidebiliyoruz. bana kalsa samsuna gider gibi sık sık giderdim.
patlıyacağım ama ne zaman bilmiyorum. bekliyorum...

2 comments:

aysen said...

kendimi gördüm bi an...gezileri bizde de hep ben planlarım..

nerminn said...

bugün nalanla konuştum. dediğine göre zaten planları hep kadınlar yaparmış. plan yapan adamlarsa zaten bir kadında durmazmış. çoğu kadın da kendi plan yapıp kocası planlamış gibi davranırmış. bence bunlar iyi teselli.