Tuesday, November 29, 2011

cumartesi günü sabah bize göre erken kalkıp samsuna gittik, remzinin nikah-düğünü için. salonun önüne gittiğimizde arabaya bir havlu bağladılar ve biz de konvoya katıldık. bu arada ayaküstü beratla sohbet ederken bana bayağı iltifat etti. bu çanta ile sakın istanbula gitme kapkaççılar seni bırakmaz, çantayı alıp kaçarlar dedi, akşam çantamın zinciri koptu. nazar dedik, geçtik. gece mehmet tamir etti. daha 2. kullanışımdı.
gelinin evi çok yakındaymış, alıp hemen salona döndük. nikah kıyıldı, millet dans etti. biz kimisini eleştirdik, sohbet ettik. ama en çok buz tuttuk. acayip soğuk bir yerdi. oradan ayrıldığımızda burnum akıyordu. fazla beklemeden tebrik edip ümmühanla önce julideye gittik. provam yapıldı. en çok bluzu beğendim, çok hoş olacağa benziyor. kadife elbise için bir kez daha gitmem lazım. çıkşta ümmühana çizme almak için bir kaç mağaza gezdik. fazla da gezinmek zorunda kalmadan istediği gibi bir çizme bulduk. sonra iki araba ablamlara gittik, hicri yılbaşı için ablam davet veriyordu. şuayip abinin ailesi, annemler, amcam, arifeler ve diğer kardeşlerim. akşam güzel geçti. yemekler harikaydı. düğün evinde yemek yiyen anneme bile zorla yemekler harika diye yemek yedirttim. diyet yüzünden abartamadım. normalde patetes püresini hiç sevmem ama harika yapmış. 2 çeşit ana yemek de harikaydı.
herkes kalktıktan sonra beratla biz biraz daha oturduk. eve gittiğimizde fazla dayanamadım ve yattım.
ertesi gün yine bana göre erken bir saatte kalktım ve babamlar beni kuaföre bıraktılar. 5-5.5 saat kaldım. bir ara ablam uğradı, bana bakmak için. akşam erkenden eve gittik, annemin yaptığı ızgara hamsi için. ablamlar da geldiler. gece yatmadan beratın benim için kaydettiği mediumun 2 bölümünü seyrettim.
pazartesi erkenden kalktık ve saat 10'da işteydim. başhekim ameliyathanedeymiş, kılpayı yakalanmadım (normalde hep yakalanırım).
bu hafta aynur bayağı sıkıntılı. tuğrulun dedesi onlarda kalıyor ve dedenin midesinde kitle çıktı. aynur ve tuğrul dışında kimsenin umrunda değil. kayınvalidesi babasına bakmak için gelmiyor, kızları da. adamı ankaraya da götürmüyorlar. perşembe günü aynur bizim hastanede ameliyat ettirecek. en iyi şartları ayarlamaya çalışıyoruz. dün öğrendiğinde çok canı sıkıldı, ağladı. en çok da adama ailesinin bakmamasına ağlıyor, vefasızlıklarına. o olmasa adam evde ölürdü herhalde.
semihin başhekim yardımcılığı dün onaylandı.
bugün hastaneye gititm, heryerden mavi kod veriliyordu. kaza olmuş herkes o tarafa bu tarafa koşturuyordu. tek vaka ile bizim iş bitti. yoğun bir gündü.
ayın 1'inde yeni uzmanı gelir diye bekliyoruz.

No comments: