Wednesday, December 21, 2011

son günler

istanbula gittik, güzel geçti. ayrıntıları yazabilirsem sonradan yazmak istiyorum. hafta sonu samsundaydık. yarın nöbetçiyim. uzun zamandır icapçı olmadığım için hastanede kalma fikri garip geliyor. hastanede yine kızdıran olaylar oluyor. kızıyorum teknisyenlere.
hidayet pazartesi şehir merkezindeki yeni evine taşınmış. 6. kez teyze olacağım, ümmühan hamile.
yeni uzmanımız ben izindeyken başlamış, ilk günler bizi biraz korkuttu ama şimdi daha iyi. İnşallah aramızda sorun olmayacak gibi gözüküyor. bu arada hastanenin en yaşlı doktoru oluyor kendisi.
en önemlisi de babamların depo yanmış. beratı arayıp bilgi alacaktım ama berat sanırım pazartesiden beri toplantı için kayserideymiş. yarın sigortadan adamlar gelip hasarı belirleyeceklermiş. kendi mağazamızda yangın çıktı sanıp korktum. orada olsaydı hasar çok daha fazla olurdu. Allah'tan kimseye birşey olmamış.

No comments: