Friday, June 10, 2011

evdeyim, taaa nisanda tuttuğum nöbetin iznini kullanıyorum. aslında samsuna gidecektim dün akşam, ayşenurun mezuniyetine. ama akşam hiç canım istemedi. sabah mehmet hastaneye giderken beni de otobüse bindirir diye düşünürken mehmet 'yat gitme, bugün evde dinlen' dediği için yattım ama apartmanda bir yeri kırıyorlardı sanırım sesten pek uyuyamadım. güya geçen cuma burda sünnet olan beyazıtın mevlidine gidecektim ama ona da böylece gidemedim. bu sabah yağız da bademcik ameliyatı oldu.
kalkınca ayşenur aradı, ümmühanla birlikte aldığımız mezuniyet hediyesine teşekkür etmek için. annemle, ablamla, mehmetle ve nurayla konuştum. sonra soya sütüyle hazırladığım neskafeyle kahvaltımı yaptım. 5 aydır diyet yapıyorum ve soya sütünü yeni keşfettim.
annemler köyden nihayet ayşenurun mezuniyeti ve seçim için döndüler.
canım sıkkın bu ara. nedeni tam belli değil. mehmet bir akşam bolamana götürdü beni. biraz üşüdük ve ben çok güzel bir şey yiyemedim (salata ve salatalık turşusu kavurması) ama yine de iyiydi ama hala iyi değilim. samsuna gitmememden belli değil mi?
tayinim iptal olmuştu. eş tayiniyle beni mehnmetin deyimiyle 'kör itin öldüğü yere' esenyurta vermişler. bu ay sonunda diğer kura belli olcak ve ona göre gidip gitmeyeceğimize karar vereceğiz. halbuki ben istanbulda kiralayacağımız siteye bile aşağı yukarı karar vermiştim.
sanırım bende eksik olan dua. dua etmem lazım, her şeyin yolunda gitmesi ve iç huzurum için.

No comments: