Friday, June 17, 2011

5. yıl

bugün bizim evlilik yıl dönümümüz, 5. yılımız. akşam iş çıkışı birşeyler hazırlarım, mehmetle yürüyerek çamlığa gideriz ve orada piknik yaparız diye düşünüyordum. ama herşey planlandığı gibi olmuyor. bugün öznur izin kullandı. çok yoğun bir gündü. akşama kadar doğru düzgün oturmadık. yoğun bakıma bile 12'ye doğru çıkabildim. cerrahi yoğun bakıma ise öğleden sonra gittim. akşama kadar bir oraya koş, bir buraya koş, ikimiz de acayip yorulduk. vakalar da büyük vakalardı. akşam nuray hazırlanıp çıktı. uzandım biraz vaka bitene kadar bekleyeyim diye. sonra kaltım ve üstümü değiştirip çıkayım derken ökteni gördüm. vakayı bitirmiş. kısa bir vaka daha almak istedi. onu da bekledim. ben çıkarken diğer hasta giriyordu.
eve geldiğimde mehmet yemeği dışardan almıştı. yemek yedik ve yatıp uyudum. sonra kafamda projelerle kalktım.
şimdi tv seyrediyoruz. biz sanki 40 yıllık evliymişiz gibi ne hediye, ne kutlama bugünü böylece geçirdik. napalım taşrada böyle oluyor.

No comments: