Wednesday, May 04, 2011

iyi ki doğdun mehmet

pazartesi mehmetin resmi doğum günüydü ama asıl doğum günü dündü. artık o 38 yaşında, inanamıyorum. vakit ne çabuk geçiyor. biz birlikte 5 yılımızı geçirdik. evlendiğimizde 33'tü. ne zaman bu kadar yaşlandık?
gece 12 olunca yani gerçek doğum gününde, hemen koşup hediyesini getirdim. saks mavisi kısa kollu triko tişört aldım. ben çok beğendim mehmet de beğendi ama eminim ki o olsa tercih etmezdi. onun hediyesinden sonra kendi tişörtümü de gösterdim. aynı tişörtten beyazıta da doğum günü hediyesi aldım.
 
Posted by Picasa

pazar günü hemen giyinmiş. önce muhammedin yanına gitmişler. abiciğine tişörtünü ve annemlerin umreden getirdiği çok sesli tabancayı göstermiş. sonrasında bayağı ağlamış. canım benim muhammedin gidişi onu çok etkiledi, eski yaramaz beyazıt yok artık. eskiye göre bayağı duruldu. pazar günü ayşenur da gidip aynı tişörtten almış, teyzemle sadece beyazıt mı aynı giyinecek ben de aynı tişörtten istiyorum deyip babasından para almış. sonrasında beyazıt onun tişörtünün sarı metal düğmelerini kıskanmış.
 
Posted by Picasa

bunlar da ümmühanın çocukları, annemin umreden aldığı kıyafetler ve yaptıkları resimlerle.
mehmetin doğum gününde özel bir şey yoktu. normalde özel günlerimizde güzel bir yemek yaparım, mumları yakarım ve birlikte yemeğimizi yeriz ama bu sefer benim diyet yüzünden yemek de pek özel olmadı. o sebeple mum vs de yoktu. tekrar iyi ki doğdun mehmet, iyi ki varsın, iyi ki benimsin.

No comments: