Wednesday, May 11, 2011

bugün ümmühanın doğum günü. bizim için önemi ise, mehmetin evlilik teklifini kabul edişimin 5. yılı. güya arnavutköye kadar bekleyecektim ama sanırım daha hastaneden çıkar çıkmaz arabada ona kabul ettiğimi söylemiştim ve daha dolmabahçe sarayından geçerken mehmet planları yapmaya başlamıştı. güzel günlerdi. gelecek de öyle olur İnşallah.
ümmühanla telefonda konuştuk, doğum gününü kutladım. okuldaki resim yarışmasında 5-6 yaş grubunda 310 çocuk içinde ilk 5 kişiyi 1. ilan etmişler ve halit eren de onlardan biriymiş. gurur duydum, biraz garip bir çocuk ama kabiliyetli. bisiklet kazanmış. nihan'a sadece madalya takılmış, katılan diğer bütün çocuklara olduğu gibi.
annemler köy sezonunu açtılar. berat geçen hafta prag'a gitti. parfümlerimi ona aldırdım, bu yıl bir yere gitmeyeceğimiz için.
bugünlere ablamlar beyazıtın ve h. erenin sünneti için doktor arıyorlar sanırım burda yaptıracağız. herhalde nurayla birlikte uyuturuz. normalde nuraya bırakırım demem lazım ama kendimi biliyorum salondan çıkamam, karışmadan duramam. beni zorla salondan çıkarmazlarsa o başka.
aynur hala doğurmadı. 36. haftayı tamamladı.
haftaya doğum günüm, streslenmem gereken bir durum ve bir kaç arkadaşla hasret giderme var. önümüzdeki hafta sonu görüşmek üzere.

No comments: