Tuesday, January 18, 2011

pazar günü mehmetin arkadaşlarıyla buluştuk yemekte. ama önce onun hastaneye gidip usg yaptırdık. herbir yerime baktırdım. heryerim temiz çıktı. acayip mutlu oldum. yemekte zehralar akupunktura başladıkları için ızgara yiyeceklerini söylediler. ben de diyetimi söyledim. ismail bissürü laf söyledi vazgeçirmek için. mantar sote yedim karnım çok güzel doydu. işe giderken götürmek için akşam yemek yapıyorum. işte kahvaltılığımı da evden götürdüğüm için karnım dah tok oluyor, eskisi gibi acıkmıyorum. şimdilik çok iyi gidiyorum.
pazartesi işe gidince nurayla oturup kritik yaparız diye düşünüyordum ki kızlar babasının perşembe akşamı arrest olduğunu bu yzden apartopar giresuna gittiğini ve ben onu zaten ararım diye bana haber vermediklerini söylediler. çok kötü oldum, gözlerim doldu. hemen aradım. kötüymüş. Allah yardımcıları olsun, bekliyorlar.
bu hafta icapçıyım ve 2 gündür eve geç geliyorum. tam mesai bitiminde iş çıkıyor. İnşallah bundan sonra rahat geçer.

No comments: