Thursday, January 27, 2011

2 gündür canım sıkkın, tayin yerlerimiz belli oldu. o kadar düşük puanla bana da bir yer düştü hem de ilk tercihim. canım sıkkın ben nasıl yer değiştireceğim? nasıl ikimize birden çıktı? annemleri nasıl bıracağım? hastaneye çok alıştim son günlerim olması, oranın artık benim hastanem olması beni düşündürüyor. ama orası benim hastanemdi, ben orayı seviyorum. Allahım ağlamak istiyorum. ben hazır değilim.
mehmet o kadar rahat ki, canınbı sıkma diyor ama nasıl sıkmam? sabah kalkar kalkmaz aklıma geliyor. mehmet rahat ol diyor ama olamıyorum.
bugün ameliyatta başhekim tayinin çıktı da bana neden söylemiyorsun diyor. a. rıza iyi iyi bol bol gezip alışveriş yaparsın diyor. çok para harcıyacağım kesin. mehmet eyüp'e ben bayrampaşa'ya gidiyorum, tabii gidersek.
mehmet nasıl bu kadar rahat? ben neden bu kadar gerginim?
1 haftadır akşamları taşikardim oluyor. rahat değilim. muhammedi düşünüyorum. 95 nabıza dayanamıyorum. canım benim Muhammedim 160 nabıza nasıl dayandın? 1 haftadır sürekli aklımda. güzelim benim, güzel yeğenim benim, tatlı yeğenim benim teyzesinin bir tanesi nasıl dayandın sen o nabza? ah canım benim aklıma geldikçe dayanamıyorum. seni ne kadar özlediğimi farkediyorum. ak muhammed emin ahhhh...... içimdeki yazamıyorum. teyzesinin bir tanesi......

3 comments:

Koyubeyaz said...

Hersey olacagini variyor bu dunyada. Gecde olsa boyle oldugunu bir sekilde ogretiyor bizlere hayat. O yuzden gerilsende gerilmesende rahatlasanda stres yapsanda alnına yazılan olacaktir en nihayetinde. Hakkınızda hayirlar olsun...

nerminn said...

haklısın koyubeyaz. herşey olacağına varıyor ama o arada sen de gerilmeden duramıyorsun. doğru kararı veririz İnşallah

melike said...

hayirlisi olur hakkinizda insallah.
muhammed'i hic tanimadim ama benim bile o kadar sik aklima geliyor ki, seni dusunemiyorum:((allah sabir versin...