Thursday, November 11, 2010

sabah odada oturmuş kahvaltı yaparken, odaya 2 adam girdi ve personelden biri 'belediye başkanımız' dedi. ayağa kalkıp tokalaştık. bunlar da nerden çıktı diye düşünürken öğrendik ki kızı ameliyat olacakmış.
ben karşısında çayımı içip, poaçamı yemeye devam ettim. sonra aklıma geldi ve 'sizi bulmuşken, bizim siteye giden yol çok kötü. bi o yoldan gidiyorum, sonra orası bozuluyor ben de diğerinden gidiyorum. bu böyle daha ne kadar devam edecek? bu yolları yapacakmısınız?' diye sordum. bu arada diğer doktorlar odadan çıktı. teknisyenlerle kaldık. havalar iyi giderse yakın zamanda sıra bizim yollara da gelecekmiş. sonra başhekim geldi. o da kendi olunu sordu. başkan şaka yaptı ve biraz güldük. başhekim 'haklısın, sen nerminlerin yolunu yap' dedi.
birazdan aklıma seçim dönemi bilboardlarda asılı olan geri dönüşüm tesisleri geldi (bir gün önce de kendi aramızda bu konuyu konuşmuştuk). buna da cevap verdi. bu arada karısı da teknisyenmiş ve çalışmıyor. içeride başhekime teknisyenlrden biri 'teknisyene ihtiyacımız var. parası ile değil mi? başkanın karısını alalım' demiş.
bu arada ben konuşmazsam pek konuşan yok. teknisyenlerden biri başkanın da ortak olduğu 17 katlı bina hakkında sorular sordu. ben de bunun üzerine 'böyle bir ilçede bahçeli evde oturmak varken neden 17 katlı bina yapıyorsunuz?' diye sordum. tabii bunnla kalmadı. o birşeyler dedi, ben birşeyler dedim. adamın herşeye bir cevabı vardı. son olarak hastane kavşağının çok tehlikeli olduğundan bahsettim ve neden cep olmadığını sordum. buna da birşeyler anlattı. o anlatırken telefon geldi ve kızı ameliyattan çıktığı için kalktılar.
ameliyathaneye girdiğimde bizim 5 numaralı dr, gülerek 'bizden sonra da adamı sıkıştırmaya devam ettin mi?' diye sordu. ona anlatırken kbb.ci, ben de bizim siteye kavşak isteyeyim dedi.
bugün pek hasta yoktu. sanırım yarın iyice azalacak. öğleden sonra nurayla gidip ihaledeki numunelere baktık ve istediklerimizi söyledik. bir kısmı ucuzundan bir kısmı en pahalısından oldu. önümüzdeki aylarda çerçeve ihale var. inşallah onda görevli olmam. geçen yıl bu yüzden fazladan yıllık izin almak zorunda kalmıştım.

No comments: