Monday, November 29, 2010

mehmetle 2 haftadır istanbuldaydık. sonunda tatil bitti ve evimize döndük. hastaneye gider gitmez başhekim geçici görev riski olduğundan bahsetti. zaten 5. dr geldiğinden beri ne zaman böyle bir konu açılır diye bekliyordum. bugünün konusu buydu. 4. dr bekar oldıuğu için onu göndereceğiz zannedip bozuldu. yd bile uyutuyorlarmış. ben hiç yd uyutmadım ki dedim. hepimiz sıkıntılıyız yani.
geçen hafta 3 kişi kalacak diye düşünürken 5. dr'un kanaması olmuş (ikiz gebelik) ve o da raporluymuş. nurayın 1 haftada almış puanlar başını gitmiş. diğer üçümüz yerlerdeyiz. geriye kaldı sadece 1 gün. ne yapalım tatile gidince böyle riskler oluyor. ttail demişken, 2 gün gerçekten tatil gibiydi. çünkü kongre nedeniyle otelde kaldık ve geç kalkıp fazla bir toplantıya da katılmadık.
başka, bol alışveriş yaptım. arabamı 2. yılı dolmadan servise verdik. bayramda etle uğraştık. gerisi her zamanki gibi daha sonra

No comments: