Monday, September 20, 2010

teyzesinin gülü

beyazıt geçen hafta okula başladı. perşembe ve cuma diare nedeni ile gidememiş. bu akşam aradı, ablam arattı zannettim ama kendisi aramış, okulu anlattı. kantin varmış, küçük halley satılıyormş. kantinde kuyruk varsa kapıdan içeri giriyorum abladan istiyorum diyor. canın sıkıldı mı okulda dedim. kantinde kuyrukta beklerken sıkıldı diyor. benim anladığım en çok sevdiği kantin olmuş. öğretmeninin ismi hakanmış. en çok çalışan en fazla puan yapacakmış, ona istediği oyuncağı alacakmış öğretmen. ben çalışacağım hiç olmazsa sonuncu olmayayım diyor. ben de sen birinci olabilirsin diye biraz gaz verdim. konuştuk sonra mehmete selam söyleyip kapattı. bir de telefon açınca napıyorsun diye sorunca, her seferinde seninle konuşuyorum ya diye cevap veriyor. biraz üstüne gidince oturuyorum diyor. canım benim.
diğer canım, muhammed emin. arkadaşları 7. sınıfa başladı. o 6. sınıfa sadece 3 gün gidebilmişti. hem de ne heyecanla. çünkü en son 4. sınıfa gidebilmişti. yeni okul, yeni arkadaşlar ve yeni kitaplar. en önemlisi de artık evden ayrı normal çocuklar gibiydi. tatlım benim, seni hatırladıkça içim sızlıyor. güzel yeğenim benim.. teyzesinin bir tanesi. astronot olup bize ve ak ablasına aydan el sallayacaktı. yine sallıyordur eminim ki ama biz göremiyoruz.
bugün ablam ayşenur ve beyazıtın formalarını almak için okul gitmiş. muhammedin sınıf arkadaşlarının başladığı (yeni binada) 7. sınıfa muhammedin adını vermişler. ama muhammed emin şeklinde değil de sadece muhammed p... yazmışlar. ablam böyle olmaz, muhammed adını hiç bir yere sadece muhammed olarak yazdırmazdı, yazana da kızardı, buna da kızar demiş. şuayip abi gidip müdürle konuşmuş, değiştireceklermiş. anısı İnşallah o sınıfta yaşayacak.
muhammed emin seni yazarken kendimi tutamıyorum sürekli ağlıyorum. güzeller güzeli İnşallah Peygamberimizin yanındasındır (s.a.v). senden bahsederken bir türlü bitiresim gelmiyor çünkü senden bir kez daha ayrılıyormuşum gibi hissediyorum.
sevgili muhammed 5 ekime birşey kalmadı. hep ablamdan yıl olarak küçüğüm ama gün olarak ben ondan büyüğüm derdin (5 ve 10 ekim). 13. yaş gününü kutlayacaktık. ahh muhammed ah ahhh......

No comments: