Tuesday, October 05, 2010

iyi ki doğdun muhammed emin

sevgili muhammed yaşasaydı bugün 13 yaşında olacaktı. güzel yeğenim iyi ki doğdun. iyi ki bize senin teyzen,dayın,annen, baban, anneannen, deden, ablan olma şansını verdin. sen uslu, bakılması kolay bir çocuktun. bize hastalığın başlıyana kadar hiç bir zorluk yaşatmadın.
seni çok özledik.

geçen yıl bugün onun gözleri aldığı hediyelerle mutlulukla parlarken hepimizin içi kan ağlıordu. 6 ekim hastaneye yatış tarihi. geçen yıl bugünler bizim en sıkıntılı günlerimizdi.

2 comments:

filan nisa said...

İnna lillahi ve inna ileyhi raciun..
Rabbim Muhammedimize rahmet etsin..

Sevgili Zoraki Ev Hanımı; ben blogunuzu geçen yıl yaz aylarında buldum.Umreye gitmeden önce araştırma yaparken anılarınızdan çok faydalandım.Yazınızın sonunda ricanız üzerine de Rasulullah(sav)e selamınızı da götürdüm.Allah sizden razı olsun.

Umreden döndükten sonra arasıra da olsa sizi takip etmeye devam ettim.Bir gün sayfanızı açtığımda Muhammmedin vefat haberini alınca yüreğime bir şey saplandı o günden sonra bir daha bakamadım taa ki bügüne dek.

Allahım size ve ailesine sabır versin.Başınız sağolsun.Allaha emanet olun..

nerminn said...

sevgili nisa,teşekkür ederim öncelikle unutmayıp selamımı iletiğin için. şimdiye kadar kimse dönüp de selamımı söylediğini yada yazdıklarımın faydasını gördüğünü yazmamıştı. yazdığına çok sevindim. muhammed artık sadece sözlerimizde ve hatıralarımızda. temennilerin için eşekkür ederim. görüşmek üzere