Sunday, September 19, 2010

bayram tatilinde yozgattaydık. mehmetin iş akadaşı yüzünden arefe günü gitmek zorunda kaldık. kısa tatil çabuk geçti. ondan sonra bahsederim. bu hafta teknsiyenlerden özdeniz'de meme ca çıktı. morali bayağı bozuldu. tabii hepimizin de. ona ankarada lazım olur diye para topladık. kızlar parayı verince ağlamış. odaya geldi vedalaşırken bana sarıldı ve ona dua edeceğimizi söyleyince sarılıp ağladı. kendimi çok kötü hissettim. o aşağılarda mr vs için uğraşırken biz çekirdek yiyorduk. herkes kendi derdiyle uğraşıyor. ne kadar üzüldük desek de kendi ailemizden olması gibi olmuyor. Allah yardımcısı olsun. zorla çocuk sahibi olmuş. Allah çocuklarına bağışlasın. daha çok küçükler. bugün ankaraya gidecekti. dün sorumludan telefon geldi. filizin yanağında çıkan herpes (uçuk) sonrası yüz felci geçirmiş, rapor almış. zaten bizimkilerden birine birşey olursa peşi sıra dökülüyorlar. izin alanlar da var. bu hafta sadece 4 kişi var. bakalım ne yapacağım. sorumlu olmak zormuş. gerçi henüz resmiyete geçmedi.
dün mehmet iş arkadaşının veda yemeğine gitti ama protesto etmek için beni götürmedi. son zamanlarda mehmeti çıldırttı.
bu hafta berata 2 tane mehmete 1 tane ev pantolonu diktim. ak için çanta ve ev ayakkabılaını koyması için bir çanta diktim. diyarbakırda ördüğüm bütün motifleri birleştirip tencere altı yaptım ve arkadaşlara verdim. sanırım 5 tane çıktı. bayramda berat ve ablamlar köye gittiler ve berat birkaç resim koymuş. onlar da burada.

No comments: