Wednesday, November 25, 2009

nöbet,abaya,hac yolunda

22 kasım 2009 pazar, nöbetteyim. sabahtan beri bilgisayar ekranına bakmaktan gözlerim şeşbeş görmeye başladı. bu aralar googleda sürekli birşeyler arıyorum, dubaide ipek kumaş, dubaide kıyafet, dubaide ayakkabı, elektronik, abaya.
gözlerim böyle olduktan sonra kapattım ve işin gücün alışveriş ve gezmek dedim. gezmeyi çok seviyorum ve gezilerim genelde alışveriş odaklı oluyor. mehmetle bu sene umreye gidemediğimize göre yurt dışına gidelim istiyorum. önümüz kış olduğuna göre dubai olabilir. belki alışveriş festivalinde olabilir. ama bu biraz da hastamızın durumuna bağlı. baktığım sayfalardan birinde çok güzel abayalar buldum.
 
Posted by Picasa

buna bayıldım. ne muhteşem.
 
Posted by Picasa
anladığım kadarıyla dubaidekilerin kumaşları çok kaliteli oluyormuş. beğendiğim markanın dubaide mağazası yok ve çok pahalı ama bakması bile güzel.
 
Posted by Picasa
 
Posted by Picasa
umrede alması nasip olmadı ama belki ordan alabilirim tabii gidersek. ve bir dahaki umrede ben de abayamı giyebilirim. bu modelleri buradan buldum. markası da bu.

tv'de trt'deki hac yolunda isimli belgeseli seyrediyorum. orayı daha önce görüp bilince seyretmesi daha zevkli oluyor. anneme, ablama, kayınvalideme ve birkaç kişiye daha seyretmesini söyledim. Allah iki kere gitmeyi nasip etti ama birinde günlerce uzaktan baktım ve umre yapamadan sadece bir kez tavaf yaparak döndüm. ikincisinde Allaha hamdü senalar olsun ziyaretimi yapabildim, Allah kabul etsin İnşallah. bu akşamki bölümde arafatı ve veda tavafını gösterdi. veda tavafı sırasında sanki kendi vedammış gibi bayağı ağladım. yarın Medine'ye Resulallah'ı ziyarete gidecekler.
bugünlere mehmetin telefon yoğunluğu çok fazla, bayram bey ev alıyor ve sürekli birbirlerini arayıp kritik yapıyorlar. hayırlısıyla alırlar İnşallah.

en son olarak herkesin kurban bayramı kutlu olsun. nice güzel bayramlara!

2 comments:

Anonymous said...

Abaya'ya bayıldım. Sana da çok yakışır.
İnşallah gidersiniz Dubai'ye.

Kurban Bayramınız kutlu olsun canım.

Sağlıkla, huzurla, keyif ve neşeyle geçireceğiniz nice bayramlar dilerim.

Nurten

nerminn said...

sevgili nurten senin de bayramın kutlu olsun. sevdiklerinle sağlıklı, mutlu güzel bir bayram geçirirsin İnşallah