Sunday, January 11, 2009

benim audim

Arabama gelince; geçen gece hastaneye gitmem gerektiğinde mehmetin arabasını aldım ve daha ilk koltuğa oturduğumda sanki toros’a binmişim gibi hissettim. Ben arabayı toros’la öğrenmiştim ve bana yeni araba alınana kadar (broadway) 1 yıl toros kullanmıştım. O yüzden de torosu iyi bilirim. Ne kadar ağır ve hantal olduğunu. Benim arabayı kullanana kadar mehmetin arabasının bu kadar ağır olduğunu fark etmemiştim. Daha doğrusu onun arabası normal de, benim arabam süper.


Sloganları benim audim. Mehmetle kataloğu okuyunca sloganın neden böyle olduğunu anladık. 1000 tane araç üretilmiş ve hepsinin özellikleri birbirinden farklı. yani aynı araçtan kimsede yok, bir bakıma sana özel üretilmiş gibi. Tabii fiyatları da farklı. bu sebeple mehmetle farklı farklı bissürü araç inceledik ve sonunda benimkisinde karar kıldık, yani benim audimde.

bu resim arabayı istanbuldan eve getirirken, yolculuk klasiğimiz tofitalarımız ve sakızlarımız.

No comments: