Friday, December 28, 2007

cumartesi akşam istanbula vardık. pazartesi mehmet geri döndü. perşembe gününe kadar yalnızdım. pazartesi nişantaşına gitmek üzere çıktım. taksimde otobüsten inip nişantaşına kadar yürüdüm. m&s'a baktım. anneme sabahlık, muhammede pijama ve sabahlık almayı düşünüyordum ama birşey bulamadım. yürümeye devam ettim ve cevahire kadar yürüdüm. yolda önce bone chine'ya girdim. vitrindeki yemek takımının fiyatını sordum. harika birşeydi, 6000 ytl kadarcık. sonra daha önce görmediğim (sanırım yeni açılmış) english home diye bir mağazaya girdim. içerde bissürü kadın vardı. adı english, mallar türk malıydı. havlular, battaniyeler vs. ondan önce de çin malları satan bir mağazaya girdim. sonra alevliye girdim. eminönünde beğendiğim yemek takımı, fincanlarıyla birlikte 3500 ytl idi. aslında yürüme nedenim kurtuluşta gale diye bir porselen mağazası varmış (portakal ağacında forumda yazıyordu) onu aramaktı. ama bulamadım. evden hiç çıkmayan biri olarak o kadar mesafeyi yürümek pek akıl karı değildi. cevahirde debenhams'da muhammede sabahlık, pijama, tişört vs aldım. ama muhammedin boyu bayağı uzamış ve hepsi küçük geldi, değiştirmem gerekecek. kendime sadece linensten bir sarımsak döveceği aldım, beyaz seramik gibi birşeyden.
eve döndüğümde kayınvalidem ve kayınpederim yemek yiyorlardı ben de onlara katıldım. o akşam kuzucuğa gittiler ve ben sonraki gecelerde yalnız kaldım.
daha fazla yazacaktım ama berat yukardan telefonumu çaldırdı, bilgisayarını istiyor. şuan samsundayım

No comments: