Tuesday, November 27, 2007

Muhammede kemik iliği nakli yapılacakmış. Acil olmadığı için sıraya girecekmiş. Antalyadan ne zaman çağırırlarsa o zaman gideceklermiş. Birkaç ayı bulabilirmiş. Serviste ilik nakli yapılan başka bir çocuğun annesi antalyada 6 ay geçirdiklerini söylemiş. Yani beyazıtı alıp orada bir ev tutmaları gerekecek. Neden Antalya sorusu için de cevap; istanbulda hastane tadilattaymış, ankaradaki hoca yurt dışındaymış. Geriye kalıyor İzmir ve Antalya. Antalya hematoloji Akdeniz anemisi yüzünden bayağı iyiymiş. Zaten tedavinin daha başında bir arkadaşım da oranın bayağı iyi olduğunu söylemişti. Bayağı sıkıntılı bir süreçmiş. Henüz gidecekleri tarih belli olmadığı için muhammede bir şey söylememelerini söyledim. Şimdiden sıkıntıya girmemesi için. Öğretmenler gününde öğretmenini aramış. Bu sene gelemiyorum ama seneye okula geleceğim demiş (İnşallah). Öğretmeni de duygulanıp ağlamış. Sonra da teyzesini arayıp onun öğretmenler gününü kutlamış. ‘Teyze, belki seneye benim İngilizce öğretmenim sen olursun’ demiş. Sürekli su içmek istiyormuş. Ablam çok harareti var diyor. İçtikçe kusuyormuş. Sabah 2-3 kez kahvaltı yapıyormuş sonra hepsini çıkarıyormuş. Biraz zayıflamış. Doktorların arkasından artık eve gitmek istiyorum diye bağırıyormuş.

beyazıt,hido ve muhammed
Posted by Picasa
Bana gelince sabah annemin telefonu ile uyandım. Kalk artık yeter uyuduğun dedi. Kahvaltı yerine dünkü yaptığım sebze çorbasını içtikten sonra kitapları toplayıp koliye doldurdum. Askıdaki yazlıkları katlayıp kırmızı bavula yerleştirdim. Banyodaki krem vs’yi biraz toparladım. Yolculuk hazırlıkları başladı.

4 comments:

Anonymous said...

muhammed insallah cok kolay gecirir bu sureci ve en kisa zamanda iyilesir.

nerminn said...

ah melike keşke, 18 gündür kusuyor. ve sürekli. ilaç da fayda etmiyormuş. annem o kadar zayıfladı ki, bir kaç çocuğun içinde görsen ancak sesinden tanırsın diyor. korkuyorum, onu kaybedeceğiz diye.

Anonymous said...

hep aklimda muhammed:( insallah duzelecektir sen icini ferah tut. boyle konusmak kolay biliyorum. gecenlerde bir an icinde olsa kizimi kaybettigimi dusundum, ne kadar korkunc bir duygu oldugunu cok iyi biliyorum ama nedense hep iyilesecegine inaniyorum (insh). dua edelim hep.

nerminn said...

İnşallah melike, İnşallah.