Thursday, October 25, 2007

iki gündür mehmetle birlikte kalkıyorum. uyuyamadığım için değil, özelde vakaya girmek için. yani 2 gündür çalışıyorum ve az da olsa para kazanıyorum. mehmet hafta sonu için harçlığını çıkardın diye dalga geçiyor. dün akşam ciğer yemeye muharrem ustaya gittik. geçen sefer acılığı yüzünden zor yediğimiz için bu sefer az acılı olsun diye tembih etik. arabayı park ettiğimiz yerde büyük şehirin konukevi vardı. sürekli arabayla yanından geçiyorduk da bir türlü yanına gitmemiştik. altında el sanatları eserleri satılıyor. diğer bir mağazada ise dışları pek de güzel gözükmeyen kitaplar. korsan mı yoksa 2. el mi anlayamadık. onlara para kazandırmamak için kitap falan almadık tabii. fiyatlar da çok uygun değildi zaten. yemek sonrası babile (carfour alışveriş merkezi) gittik. ve kısa bir market alışverişi sonrası eve döndük. eve gelince avrupa yakasını seyrettik. yeni iplerimle yeni birşeyler örmeye başladım. mehmetin bayağı hoşuna gitti. ördüğüm şeyin resmini koyamacaktım ama picasada sorun var.
babam köye gitmiş. annem de 2 teyzemi de gece kalmaları için eve davet etmiş. benim makineyi deneyeceklerdi.
ramazanda mehmetle evin altındaki alışveriş merkezinde gezinirken, sergi salonuna gidip resimlere bakalım dedik. sonra da sergi salonunun yan tarafında kütüphane olduğunu gördük. yıllık 5 ytl ye üye olabiliyormuşsunuz. ben bayağı heyecanlandım ama elimde okunacak başka kitaplar olduğu için, mehmetin de kitapla pek arası olmadığı için bir daha gitmedik.

No comments: