Friday, October 19, 2007

geçen hafta bilgisayara yine dekorasyonla ilgili birşeyler kopyalarken birden kapandı ve bir daha da açamadım. bayramın 1. günü mehmet hastanye gidip bilgisayar mühendisine yaptırmaya çalıştı. windows yüklenmiyormuş ve o da linux yüklemiş. biz ondan bişey anlamadık. sonra bilgisayarı 1. mehmetin yerine gelen ömer aldı. ama önce yapamamış. ilk yapan kişi trip yapmış, neden benden sonra başkasına veriyorsun vs diye. sonunda ömer yaptı ama bazı dosyalarım okunmuyor yada yok. msaüstündeki dokoraasyon adlı belgem (1 haftalık emek) okunmuyor. mehmet bir akşam ömeri eve davet edecek, o zaman halleder diye ümit ediyorum. bu arada bakıyorum da tek bir yorum bile yok. beni kimse merak etmemiş anlaşılan. hafta sonu misafirlerimiz olacak, her iki gün de. yani hafta sonum pasta, börek yaparak geçecek.

1 comment:

Anonymous said...

aaaaa merak etmedik olur mu. sayfanin hitlerine bak hergun geliyorum ama yoksun:( yorum da herseferinde birakmadan ciktim:(
bu arada bilgisayar icin: arada bir mutlaka back up yap. benim basima cok sey geldigi ve her seferinde birsuru sey kaybettigim icin artik akillandim. eger comp cokerse ve icinde onemli seyler varsa, formatlayip windowsu yeniden kurmadan once harddiski external olarak baska bir compa takip bilgilerini alip sonra formatlatabilirsin. yoksa windows randimanli calismayip yakin zamanda yeni problemler cikarabilir.
bu arada okuyamadigin belge word dosyasi mi? eger yeni ofis surumu yuklendiyse eskisiyle uyum programini yuklemen gerekebilir.