Tuesday, August 07, 2007

diyar evimiz

Dün muhammedi yatırmamışlar. cuma günü kemik iliği almak için çağırmışlar. sanırım hafta başı da yatırırlar.
gece geç yattığım için sabah da bir türlü kalkamadım. güya havuza gidecektim. ama sabahları burada çok güzel esiyor. o durumda da insanın yatası geliyor. mehmet aradı, hala yattığımı öğrenince sen yatmaya devam et dedi. geç vakitte annemin telefonu ile kalktım, babamın sağlık karnesini arıyorlarmış da bana nereye koyduğumu soruyor.
sabah rüyamda mehmetin tüm servisteki asistanları bize yemeğe davet ettiğini millet gelmeden 5 dakika önce öğreniyorum. ev darmadağınık bu arada ev de annemlerin ilk evi, ceditteki evimiz. millet gelmiş ve bizim elimizde sadece bir tepsi karnıyarık var onu da kim gönderdiyse. melihin hiç görmediğim oğlunu bile gördüm rüyamda. mehmete rüyamı anlattığımda 'bu saate kadar uyursan böyle saçma sapan şeyler görürsün' dedi.
ablamla konuştuk, seda zülal yengemleri çaya davet etmiş. annem onun için bişeyler hazırlıyormuş. sarıkayaya giderken kayınvalideme hediye ne götüreceğimi sordu. bişey almadığımızı söyleyince 'elin boş gitme, muhakak birşey al' dedi. bakalım mehmete söyliyeyim de aklımda olan iki şeyden birini alalım.
neyse ben buradaki apartmanlardan bahsettiğim de kendi evimizden hiç bahsetmedim. resimdeki apartman bizim apartman. evimiz gözükmüyor. lunapark da biz geldiğimizde de çalışmıyordu, şimdi ise söküp götürdüler. park da adı yabancı dilde olan bir park. hafta içi bir gün kadınlar kermes gibi birşey yapıp, kendi yaptıkları ürünleri satıyorlar.
pembe bina da üzerinde yazdığı üzere ünlü bir otel. mehmet diğer otellerin kalmak için uygun olmadığını farklı amaçlarla kullanıldığını söylüyor.
yandaki resimde de asansörümüzün manzarası görülüyor. karşıdaki büyük şehir belediye binası. apartmanın altındaki siyah görülen yer de alışveriş merkezimiz. çocuklar için eğlence merkezi ve benim havuz da orada.

No comments: