Wednesday, July 11, 2007

oleyy oleyy ak döndü!

sabah ak'nın telefonu ile uyandım. 29 haziranda tatile gitmeden evlerini aramıştım ama cevap veren olmamıştı. meğer uçakta sorun olmuş ve daha sonraki günlerde gelmişler. kuzeni gülistan doğum yapacakmış, onun anestezisi ile ilgili aramış, hafta sonu da istanbula gidiyormuş. hb ve esengül ile kimbilir neler yaparlar (bensiz)? birlikte adaya gidelim dedi. seneler ne çabuk geçiyor, asistanlık döneminde 30 ağustosta 4 günlüğüne birlikte marmara adasına gitmiştik. ne maceraydı ama. ben de tatilde hep ak ve hb ile böyle bir yere gelsek ne eğlenirdik diye düşünüp durdum. ak sayesinde saat 10 olmadan kalktım. mehmeti arayıp sabah görüşmemizi yaptık. tekrar yatmayacak mısın dedi, yoo uykumu aldım dedim. annemi aradım ablamı eşi doktora götürmüş. annem muhammedin yanındaymış ve dediklerine göre bu hafta muhammedi eve göndereceklermiş.
dün akşam boyunca mehmete yüzmeye gitmek için yalvardım. bugün için izin alamadım ama İnşallah alacağım, yeterki bende bu azim olsun. geçen hafta her Allahın günü havuzdaymışım, sıkılmamışmıymışım? neden sıkılayım ki? bu iş beni bayağı sardı, daha iyi yüzmek istiyorum sonra da türkiyede pek mümkün olmuyor, o yüzden ben de ilerleyen yıllarda yurtdışına yüzmeye gitmek istiyorum.

4 comments:

Anonymous said...

yaaaa inanmiyoruuuum... seni yeniden buldum! cok mutluyum. oturup butun postlarini okuyacagim. seni eskiden zevkle okurdum ama hicbir ipucu vermeden yazmayi biraktigin icin bir daha okuyamadim. yalniz baska bir sayfada yazdigini hep dusundum de demek ki uzun bir sure gercekten yazmamissin. merak etme sahsen ne sen beni taniyorsun ne de ben seni. yalnizca vaktiyle bir sayfanin linkler kismindan ulasmistim sayfana. sonra da cok sevdim ve hep okudum. hemen bookmarklarima ekliyorum:)
evlenmissin bu arada tebrik ederim.
sevgiler.
melike

nerminn said...

merhaba melike
merak ettim nasıl anladınız aynı kişi olduğumu ve sayfaya nasıl ulaştınız? daha önce minik patikle de yorum yazmıştı, onda da merak etmiştim de soramamıştım. görüşmek üzere

Anonymous said...

cok basit:) eski sayfana baktim oylesine, biraktigin not yeni kullanici adinla:)kullanici adini ve blogspot'i google search yaptim. karsima yeni sayfan cikti:)ilk postunu okudum tamam dedim:))
ya bir de senden bir ricam vardi. acaba emailini verir misin? ya da ben benimkini versem? tahminim ablamla (meslektas sayilirsiniz:)) ayni sehirdesiniz. yuzmeye gitmek istiyordu gittigin havuzu soracaktim mumkunse. yok vermek istemezsen problem degil anlarim. ben de nette kimlik kullanmiyorum cunku:)
sevgiler
melike- melikefeyza@yahoo.com

nerminn said...

merhaba melike
ablan nerde çalışıyor? havuzun adı colesium. bu arada sana mail attım.