Tuesday, June 19, 2007

yüzme dersi

omuzlarım ağrıyor. bugün yüzme dersine başladım. sabah erken kalktım ve kahvaltı sonrası aşağı indim. hoca malum sebepten havuza giremeyeceğini söyledi. ama bir avantajım vardı, benden başka kimse yoktu. İnşallah yarın ve diğer günler de öyle olur. hoca benim çok iyi olduğumu söyledi. daha önce ders aldın mı diye sordu. biraz su yuttum ama iyiydi. havuzun ortalarına gitmemi söylediği halde ben hala onun dibinden ayrılmıyorum. onun dediğine göre 2 günde öğrenirmişim. bakalım öyle mi olacak. eve geldiğimde büyük bir hevesl ablamı aradım. muhammedden kemik iliği almışlar ve tam uyumadan almışlar. ablam 1 saat ağladı dedi. 'ben uyumadan başladılar, herşeyi hissettim' diyormuş. moralim çok bozuldu. omuzlarımın ağrıdığını hissetmiyordum. bu telefon sonrası omuzlarım da ağrıdı, her bir yerim de ağrıdı (ne demekse).
biraz dinelnince önceki günleri de yazabilirim diye umut ediyorum.

4 comments:

Unknown said...

cok sukur senden haber alabildik...Muhammed'in iyilesecegine eminim Allah'in izniyle.her sIkIntInIn bir mukafati vardir.Az kaldi gelmeme nerminn,28 haziran'da turkiyedeyim insallah.papirusleri buldum da o ipek sallarin yerini unuttum..2 seneden fazla oldu ya,hafiza karti 15 gunden oncesini hafizada tutmuyor.yaslilik malum...saka maka bir yana yasimi hissetmeye basladim artik ya:(((simdilik seni opuyorum,bu arada cok sportmensiniz nerminn hanim..kiskandik valla

nerminn said...

ak çok özldim seni. geliş tarihinin belli olmasına da çok sevindim. şalları bulamazsan kenidini çok yorma. sen gel yeter. kafamı suya sokmaya çok korkuyordum ama şu 2 gündür kafam suyun içinde inanamıyorum. 7 günün sonunda İnşallah güzelce öğrenmiş olurum. çok öpüyorum.

Anonymous said...

Merhaba Zekiye,

Bugün sayfanın güncellendiğini görünce çok sevindim. Her gün sayfana bakıyordum. İnşallah Rabbimin izniyle Muhammed iyileşir.

Hemen yazılarını okumaya başlıyorum.

Sevgilerimle,

N.K.

nerminn said...

merhaba nurten
nasılsın? görüşmeyeli neler yaptın?