Wednesday, June 20, 2007

yüzme 2.gün

akşam ablamları aradım ve ikisinin de morali düzelmişti. yüzme dersini anlattım. ablam dedi ki 'muhammed de burada kuru yerde burnundan nefes verip duruyor' , bir taraftan da bana sesleniyor ' teyze onlar çok kolay ya!' . geçen yıl muhammed de devremülkte özel ders almış. sonra telefonu annesinden alıp dersite yaptıklarını anlatmaya başladı. annesine de ' teyzem ne şanslı ya, evlerinin altında havuz var' diyormuş. sonra bana annesi ile dinledikleri cd' yi dinletmek istedi ama başaramadı. 'teyze biliyor musun hani galatasaray lisesi var ya, onun önceden adı gül baba ..... imiş'. 'teyze sana sonra bunu dinletirim'. onun keyifli olması hepimizi mutlu ediyor. ablama kuvvetli olması gerektiğini, ona moral vermesi gerektiğini ve canı sıkılmasın diye elinden geleni yapmasını söyledim. ' zaten benim moral durumumdan çok etkileniyor. tek başına birşeyler yaparken hemen sıkılıyor. play stationı birlikte oynuyouz. birlikte dua ediyoruz, dah iyi oluyor' dedi. Allah kolaylık versin İnşallah.
bugün yüzme dersim güzel geçti. bol su yuttum. 7. günündeki 2 kadının hala havuzun bir başından diğerine gidmediğini görmek beni daha da gayretlendirdi ben İnşallah yapacağım. dün gece sol omuz eklemim çok ağrıdı, hala da ağrıyor.
hava bugün fena gözükmüyor. hafiften esiyor.
dün nalan ile konuştuk, erkek kardeşi sözlenmiş. bugün Şuayip abi ile konuştum, muhammed tedaviye yanıt veriyormuş, doktoru öyle demiş. dirençli değil demiş. söyledikleri bu kadarmış. İnşallah çok iyi yanıt verir.
sanırım ankaraya devremülke arabasız gideceğiz. o kadar yolu nasıl gideceğiz bakalım, biraz gözümde büyüyyor. şimdiden neler götüreceğimi düşünüyorum. mehmetin abisi ve eşi de gelecek. onlar otelde kalacaklar. mehmet biz de onlar gibi açık büfeden yiyelim diyor ama ben açık büfeyi istemiyorum. hem sıraya girmek istemiyorum, hem çok fazla yememem gerek, hem de bizim o paraya ihtiyacımız var. ben o parayla İnşallah güzel güzel eşyalar alacağım.

No comments: