Thursday, May 03, 2007

mehmet 34 yaşında

Gece ben onun doğum gününü kutlayamadan yattı. Ben de her zamanki gibi tv karşısına kurulup kitabımı okudum. Vakit geldiğinde yanına gittim. O uyumuştu ama bu benim için bir engel değildi, onu uyandırıp doğum gününü kutladım.
Gece geç vakte kadar kitabı okudum ve sonunda bitirdim. Bugün de harper lee’nin ‘to kill a mockingbird’ünü okumaya başlayacağım. Ama önce nette bir araştırma yapmak istiyorum, neymiş bu kitabı bu kadar ünlü yapan diye. Gece yatmadan bir kağıda doğum günü mesajı yazıp, banyoya aynanın önüne koydum. Sabah kalkar kalkmaz görmesi için.
Sabah onu işe gönderdikten sonra her zamanki gibi tekrar yattım. Sonra da zorla kalktım. Annem ve ümmühanla konuştuk. Bulaşıkları yıkadım ve sonra dayanamayıp gelip sayfaya baktım, ama henüz kimse döndüğümü fark etmemiş. Ona hediye alamadığım için ona doğum günü pastası yapıyorum. Büyük fırın tepsisinde yapıp bir kase ile 3 yuvarlak elde ettim. 2 kişilik 3 katlı bir pastamız olacak İnşallah. Akşam yemeği henüz belli dğil ama dün üniversiteye balık yemeğe gideriz demişti.

1 comment:

Unknown said...

nerminncim hosgeldin!!ozledim yazilarini diyecektim ama masallah oyle bir dokturmussun ki iyice bir hasret giderdik.demek spora basladin tombis mi olmus benim arkadasim??aman da aman...mehmetin dogumgunu kutlu olsun!!bilmiyorduk..ogrendik artik.simdi kisa yaziyorum..daha sonra yazdigin her seye yorum getirecegim..tekrar hosgeldin..

ak