Wednesday, May 02, 2007

ben geldimmmmm

Valla kendi sayfamdan önce haticeninkine baktım. Yuh yani dedim, yedi yüz küsür yorum. Tabii ondan önce ben gelene kadar döndüğü için mutlu oldum.
Çok yorgun hissediyorum, zorla yazıyorum. Bugün Çarşamba ve ben 2. kez spora gittim. 11 de evden çıkıp 13 de eve geldim. Önce beratı aradım, yeni telefon numaramızı göstermek için, sonra da nete girdim.
Türkiyede ve dolayısıyla bizim hayatımızda her şey ne çabuk değişiyor. Mayısta istanbula gelmeyi iptal etmiştik, haziranın başında ben gelecektim ve o da evlilik yıldönümümüzde gelecekti. Ama sonra evlilik yıldönümümüzde mehmetin hastanedeki işi yüzünden istanbulda olamayacağımızı öğrendim. Yine de benim geliş tarihimi değiştirmiştim ama şimdi dün geceki başbakanın açıklamasından sonra seçimde gidelim diye düşünmeye başladık, bakalım. Bu arada hb, tempo dergisinin reklamını gördün mü? Orada Havva mı var yoksa bana mı öyle geldi?
Bir de bugün mehmetin resmi doğum günü, 34 oldu. Yarın da gerçek doğum günü. Doğum günü pastasını kendim yapmak istiyorum, ama daha tam ne yapacağıma karar vermedim.

1 comment:

nerminn said...

ya ak cım senin sayfayı başkası almış galiba.