Friday, May 11, 2007

Bugün mehmetin evlilik teklifini kabul edişimin 1. yıl dönümü. Geçen yıl iş çıkışı, arnavutköye yemeğe gidecektik ama ben o kadar dayanamayıp daha otoparktan çıkar çıkmaz ‘evet tabii ki evet’ demiştim. Sonra arnavutköye varana kadar Mehmet hayatımızla ilgili bütün a,b,c planlarını anlatmıştı. Arnavutköyde balık yemiştik ve deniz kenarında bankta biraz oturmuştuk. Önümüzden yürüyüş yapan enerji bakanı geçmişti. Ümmühanın da doğum günüydü ve onu unutup çok geç saatte aramıştım.
Bugün ise çok geç kalktım ve spora gittim. Kimsecikler yoktu. Çok yoruldum ve eve gelip tv karşısında vakit geçirdim, biraz uyukladım ve evi toparladım. Mehmet geldiğinde pazara gitmekten vazgeçtik. Aslında telefonda ona da söylemiştim, film alalım bu akşam seyrederiz diye ama sonra evden çıkmaya üşendik ve film de kaldı. dün gece devletşahın sayfasında görmüştüm, duvak diye bir film. Yorumlarda aşk ve gururu seviyorsanız bunu da seversiniz demişler. Ben de aşk ve gurur hastası olduğum için bu filmi seyretmek istiyorum. Akşam mehmetin ailesi ile msn de görüntülü görüşmeyle geçti.
Biraz evvel mehmetle nişan ve evlilik yıl dönümümüzde icapçı olacağını konuşuyorduk. Tabii kızdım, neden en önemli günlerde hep sen icapçısın neden Mehmet 2 kalmıyor da biz kalıyoruz diye parladım. Ben ne zaman böyle parlasam, mehmet acayip eğleniyor, ‘anestezideki zekiyeyi hatırlıyorum, durağan, ev hanımı zekiye gitti yerine eski zekiye geldi’ der. O öyle söyleyince benim de sinir hemen sönüveriyor.
Mehmet küçük cezveye yazıyorum zannediyordu ama bu akşam zoraki ev hanımini da öğrendi ama Allahtan meraklı bir tip değil. Şimdi yan yana oturuyoruz, o haberleri seyrediyor ben de bunları yazıyorum. Hiç bakmıyor bile. Benim tam tersim.
Bu arada yakında yorumları kapatacağım çünkü yorum gelmiyor gibi bişey. Özellikle de hb nerdesin?
Bu arada sevgili jujube, yazını büyük bir zevkle okudum, çok eğlenceli bir yazıydı. Uzun olduğu için ayrıca teşekkür ederim. Mehmet hfta sonu evde olduğu için hafta içi cevap yazabileceğim.
aklıma şimdi geldi. bu akşam bir de babamı aradık. babam senelerin ışık ticaretini kapatıyor. bizim okul paralarımız ve bugüne kadar geçinmemiz onun sayesinde olmuştu ama son zamanlarda işler iyiye gitmediği için ışık ticareti kapatıyorlar ve bellonanın bayiliğini almışlar. samsun bayiliği. 3 mağazayı da almışlar. sanırım babam emekliliğ bir müddet bırakıp çocukları kontrol eder diye düşünüyorum. Allah hayırlı uğurlu eder İnşallah.
burada hava gayet güzeldi ama sanırım bu akşamdan itibaren şiddetli yağmur geliyor.

No comments: