Saturday, May 26, 2007

Sabah her zamanki gibi geç kalktık. Dün pazara gitmediğimiz için bugün farklı bir pazara gitmek istiyordum. Yeni açılacak carrefourun yanında. Resimde de geçen haftanın pazarının çadırları görülüyor. Bu sefer erken çıkarız diye ümit ediyordum ama evden hiç çıkamadık. Akşama kadar oturduk sonra da hava karanık gözüktü, yağacak diye düşündük ama boşuna çıkmamışız, yağmadı. Akşama doğru, dışarıda gezemiyorum bari nette gezeyim dedim. Mehmet de bu arada uyudu. Karnım acıkınca onu uyandırdım ve lahmacun yemek için onu ikna ettim. Çamlıcadan lahmacun geldi, yedik ve sonra da ben tv’yi aldım o da bilgisayarı. Hayat türküsünü seyrettim. Ebru ile cemal evlendiler. Nikah masasında ebru cemalin ayağına basarken çok duygulandım. Kendi nikahımız ve ayak basmama olayımız aklıma geldi. bir taraftan gülerken bir taraftan da gözlerim yaşla doldu. Ne güzel bir gündü. Normal nikahlardan daha uzun ve çok eğlenceliydi.
Buradaki apartmanlardan bahsetmiştim. İkili olan binanın altı yazıda da görüldüğü üzere şehrin yeni açılacak alışveriş merkezi. Sanırım mega centerdan (şimdiki gözde alışveriş merkezi) daha büyükmüş. Sıralı apartmanlar mega centerdan şehir merkezine dönerken ve diğer apartman da buradaki apartmanlara örnek olsun diye çekilmiş bir resim. Genelde dışları böyle.

2 comments:

Unknown said...

nerminncim,henuz gunlerim bosalmis degil..kurstan eve evden kursa halindeyim.evde oldugumda da ya ders calisiyorum ya da evle ilgili bir seyler yapiyorum,yemek,temizlik,banyo..hayat iste,insaniz yasiyoruz di mi!!
yani varmak istedigim nokta heniz aktara gidip dukkah'i soramadim ama en kisa zamanda insallah onu soracagim.13 haziran'da kursum bitiyor.2 hafta kadar da hazirlanma suresini sayarsak kismetse haziran sonu tr'deyim.bu arada papiruslerde esmau-l husna'mi yazili olsun?kac tane?ipek sallara da bakacagim zira ben de istiyorum.bu arada aman goncani yemek konusunda zorlama,hastalarin coklugundan hic eve gelmeyecek:))

nerminn said...

ak cığım ablamla telde konuştum. ondaki tablonun boyutu 34-46 cm imiş.ayetel kürsi, yeşil ve yaldızlı yazıları varmış. esmaül hüsna güzel olur. eğr aynı boyutta olmazsa 2 tane farklı boyda da olabilirmiş. tabii verdiğim para onun isteklerine yeter mi bilmiyorum.
goncamdan bahsediyorsun hastalar maalesefki çok kötü oluyor. her akşam ellerinde ölen hastaların ailelerini tv de feryat figan ağlarken seyretmek insanı çok etkiliyor.
arkadaşım dört gözle gelmeni bekliyoruz. ayşe teyzeye çok selam. çok öptüm