Monday, May 28, 2007

çamur yağmuru

Pazar günü evde dışarının rengi kıpkırmızı gözüküyordu. Sonra dışarı çıktık, her yer sapsarı. havada hiç böyle bir renk görmemiştim. Biz evdeyken dışarıda yağmur yağmış, bütün arabaların üstü çamurluydu. Sanırım gökten çamur yağdı. Sıtkı ustaya tatlı yemeye gittik (www.kadayifcisitkiusta.com). Oradan çıkınca Mehmet arabayı almaya gitti. Bizim araba hepsinden daha pisti. Güneşte kalmasın diye dut ağacının altına parkettiği için arabanın üstü dut kaplıydı ve her yeri de buraya geldiğimizden beri olduğu gibi çamurluydu. İçerden dışarıyı büyük bir çerçeve içinde ve kapkaranlık görüyorduk. Markete gidip haftalık alışverişimizi yaptık. Söylemeyi unuttum, mehmetin aldığı çantayı ilk kez kullandım. Ne yapayım burada gezmeye gidelecek yer olmadığı için ben de market alışverişine giderken kullandım.Hava bayağı bozduğu için eve geldik ve arabayı da alttaki otoparka yıkanması için bıraktık. Biz evdeyken biraz yağmur yağdı. Sonra tekrar çıktık ve Mehmetin geçende iş görüşmesi için gittiği kliniğin bulunduğu yere gittik. Oradaki apartmanları gösterdi. Buraya geldiğimizden beri bu kadar güzel ve ço.kk......k apartmanı görmek bizi gerçekten çok şaşırttı. Samsunda bu kadar apartman yok ve bu kadar da güzel olduklarını zannetmiyorum. 7 tane blok şeklindekilerin resmini çektim, en yüksek onlardı. Sanırım 16 kat. Hepsinin güneş enerjisi ve kliması var. Kiralarda 500-550 arası. Bizimkisi ise sanki bulunmaz hint kumaşı gibi 650. bizim ev onlara göre bayağı eski.

Üniversiteye çıktık, orada da hava kapkaranlık gözüküyordu. Dışarı çıkıp içimize biraz toprak kokusu çektik. Mehmet biraz yürüyelim dedi ama ben kabul etmedim, her an yağabilir diye. Dediğim de oldu. Akşam evde yemek sonrası tv bende bilgisayar mehmette biraz vakit geçirdik. Dizim bittikten sonra saatlerce nette dolaştım durdum. Pasta sitelerini gezdim. İnsanlar neler yapmış neler. Özellikle pastacıya bayıldım. Kendim liste yaptım, eminönüne gidildiğinde yapılacaklar diye ve listeme orada bahsedilen fermo ve nüansa gitmek de eklendi. Hb ile gittiğimizde biz de biz pasta malzemeleri satan yere girmiştik ama heralde bunlar daha güzel. Umarım hbde uygun olur da birlikte gideriz. Ben de renkli renkli kurabiyeler yapmak istiyorum, gerçi yiyecek kşmse yok ama. Gece geç yattım. Yatarken hafif bir mide bulantısı vardı , sabah uyandığımda hala devam ediyordu. Spora gitmekten vazgeçtim, yarın giderim artık. Nane limon kaynattığım halde pek de geçmedi. Sanırım dünkü kızartmalar ağır geldi. Kahvaltıyı da saat 2 gibi yapabildim.

Bu arada istanbula gitmeye bir şey kalmadı.

keyfim yerinde olmadığı için resimleri koymadım.

No comments: