Wednesday, May 02, 2007

24 nisan

Mehmet icapçı olduğu için işe gitti. 22:50 de gitti ve biraz evvel aradı, 2 gibi gelecekmiş. Genelde bu saatlerde gittiği hastalar zavallı gençler oluyor. Kol ve bacaklarını kaybeden zavallı gençler.
Bugün dışarı çıkmadık. Dünden kalan bulaşıklar ve sonra da akşam yemeği hazırlama vaktimi aldı. Zaten bu hasta için akşam yemeğinden önce gidip geri geldi, hasta karayoluyla gelecekmiş, helikopter inememiş. Akşamı cnbc nin dizilerini seyrederek geçirdim. O da alt yazılı filmleri sevmediği için noktanın son sayısını okudu. Birlikte dünden kalan viennettayı yedik. O gidince ‘tzameti’ isimli filmi seyrettim. Venedik film festivalinden ödüllü. Gayet güzel bir filmdi. Bu arada lif başladım ve onu örüyorum. Şu yeğene battaniye ördüğüm iplerle. Sonra tekrar tekrar aynı dizileri seyrettim. Neden sanki cnbc daha çok dizi vermiyor?

No comments: