Tuesday, March 20, 2007

parasız saç bakımı

Sabah yine ilk uyandığımda mehmete mesaj çektim. Kahvaltı sonrası hazırlanıp çıktım. Eminönünde dünkü aldığım servis çatalını değiştirdim. Sonra da öğle namazı için yeni camiye girdim. Dün de girmiştim ama fark ettimki beni asıl büyüleyen ve mutlu eden caminin avlusu. Taksi ile kuaföre geçtim, parasız saç bakımı için. Para tuzağı olduğunu tahmin ediyordum da bu kadar etmiyordum. Saçimi yıkadı (ben zaten sabah yıkamıştım) ve lorealin krem gibi bir şeyini saç uçlarıma sıktı ve masaj yaptı. Saç diplerim için ampul kullanmam gerekiyormuş. Özellikle bugünlerde mevsim geçişi olduğu için saçlarım çok dükülebilirmiş ve bu yüzden de 2 hafta süreyle gün aşırı o ampulleri kullanmak lazımmış. Eve döndüğümde beratı arayıp sordum 90 milyon civarı diyor (o kullanıyor da). Bana pahalı geldi. Fatihteki evde Sinan beyden kalma numune var zannediyordum ama onlar ciltteki doğum sonrası çatlaklar içinmiş. Mehmet, Sinan bey aracılığı ile alırsak daha uygun alabileceğimizi o yüzden de acil lazım değilse beklememi söyledi. Benimle ilgilenen kadın şampuanımın bitip bitmediğini sordu. O da öyle pahalı ki, bir kere aldım ikinciyi biraz zor alırım. Kaş ve fön sonrası çıktım.
Karnım çok açtı ve sadece salata yiyeceğim diye kendi kendime söz vererek dilek’e girdim. 30 dk da Sezar salata hazır oldu. Açlıktan öldüm. Fevzipaşada yürüdüm. Garizeye girip ablamın indirimden istediği eteğe baktım, kalmamış. Yeni sezonu açmışlar, tüm mağaza cıvıl cıvıldı. Vakkonun bir çantasını beğendim ama almadım. Zaten bugünlere tek aldığım kepçe vs. kayınpederim aradı, yakınlardaymış, bana ihtiyacın varsa eve geleyim dedi. Sadece eve girip, çıkacağım, bir işim yok dedim. Evi havalandırdım ve çiçeği sulayıp evden çıktım. Edirnekapıya yürüyüp otobüse bindim. Tek istediğim tek vasıta ile capitole ulaşmaktı ve o otobüs 1.5 saatimi aldı. Capitolden hidayetin eşine de aynı kabandan aldım. Sülalecek aynı kabandan giyineceğiz. Market alışverişi sonrası yorgun argın eve geldim. Yarın nöbet sonrası kahvaltıya sema gelecek. Sonra da ikeaya gideceğiz. Ben ilk defa arabayı yalnız kullanacağım. Ve Esmeye biraz tedirgin olduğmu da söylemeyeceğim, yoksa binmez. Nasıl olsa samsunda nasıl araba kullandığımı gördüğü için rahatlıkla biner diye düşünüyorum.
Bugün beratla konuştuğumuzda belki hafta sonu istanbula geleceğini söyledi. Acayip mutlu oldum. Aldığım şeyleri onunla yollayabileceğim.
Mehmetle o yatmadan önce telefonda konuştuk. Onu çok özlediğimi ve onsuz günlerin çok yavaş geçtiğini söyledim.

1 comment:

Anonymous said...

nermincim:))surekli yanlis sifre uyarisindan bir turlu yorum yazamadim.ayrica yukarida yazdiklarina da yorum yazilmiyor...yazdiklarini okudukca kendimi oralarda hissediyorum..hb'nin ip icin seni arayip,randevulasip sonra da ipini unutmasi beni kopardi:))tamam insan hali hersey olabilir ama cok komik...sizleri cok ozledim beeennnn
Ak