Monday, March 19, 2007

Eminönü'nde

Sabah uyanınca dün gece yatınca yazdığım mesajı mehmete yollayıp, tekrar uyudum. 15 dakika telefon ile uyandım. Hb ile eminönüne gideceğimiz için fazla geç olmadan kalktım. Kahvaltı sonrası hazırlanıp capitole gittim. Kaz tüyü kabanımın aynısından ümmühana da aldım. Sonra hb ile buluştuk ve vapurla karşıya geçtik. Ben kendime ve anneme 2 mağazadan kepçe, kevgir vs aldım. Ekmeklik baktık ama onu almadım. Hb ye beğendiğim yemek takımını gösterdim, o da beğendi. Doğu banktan hg için hediye minik radyo aldı. Doğubankta radyo için pili mısır turunda birlikte olduğumuz amcadan aldık. Ayak üstü, fasa gittiklerini ama beğenmediklerini, kızının evlendiğini ve 40 gün önce doğum yaptığını söyledi. Hb de ‘bizim kız da evlendi’ dedi. Mısır çarşısından baharat aldık. Daha önce hiç kullanmadığım baharatlar aldım. Rüstem paşa camiine gittik ve cemaatle namaz kıldık. Çok güzel bir camii. Mimar sinanın eseri ve çinileriyle ünlü.
İp almaya kürkçü hana gittik. Hb ipinden parça getirmeyi unuttuğu için ona ip alamadık. Ben anneme banyo paspası örmek için ip aldım. Hb, hakan ağabeyin doğacak bebişi için ip aldı. kendimize şeffaf içi desenli şişlerden aldık. bu şişlerle örmek çok eğlenceli olacak. İşimiz bittiğinde ikimiz de açlıktan kırılmak üzereydik. Beceren köftecisine gittik ama adamlar kapatıyorlardı. Biz de sarayda dışarıda oturup yemek yedik.
Eve geldiğimde başım çok fena ağrımasına rağmen paspası başladım. Renginden hala şüpheliyim. Annem İnşallah beğenir. Ağrı kesici ile geçti de ben de rahat rahat tv seyretmeye ve bunları yazmaya başlayabildim.

No comments: