Sunday, March 18, 2007

hafta sonu

Cumartesi günü bütün günüm evi temizlemekle geçti. Sonra markete gidip alışveriş yaptım ve sonra da mutfak bölümü başladı. Elmalı kek ve baharatlı çubuk yaptım. Pastaneden aldıklarımla başka bişey yapmama gerek kalmadı. Annemler de samsunda davet veriyorlar. Kardeşimin yeni ailesini ve akrabalarını davet ettiler.
Akşam mehmetin babası, abisi, eşi ve 2 çocukları geldi. Beklediğim diğer 2 kişi gelmedi. Geç geldiler ve sanırım 1.5 saat sonra hızlı bir şekilde kalktılar. Diğer abi yurtdışındaki kongreden dönmüş ve havaalanından alınması gerekiyormuş.
Mehmetle konuştuk. Tıp bayramı için balo varmış, ona katılmışlar. Züleyha ile (Sınava birlikte girdik) telefonda konuştuk. Onun kocası da aynı yerdeymiş.
Gece koltuğa uzanıp tv seyrettim. Yatağa gittiğimde öyle yorgundum ki bir türlü uyuyamadım ve tv yi açıp yeni dizi affedilmeyenin bir kısmını seyrettim. Sanırım uyuduğumda saat 4 falandı. Tabii öğlende ancak kalkabildim. Dışarı çıkarım diye düşündüm ama çıkmak içimden gelmedi.
Akşam karnım çok acıktı ve Mehmet gittiğinden beri kendime pek yemek yapmadığımı fark ettim. Buzdolabındaki karnabaharı pişirmeye karar verdim.daha önce hiç pişirmemiştim ve nasıl yapacağımı da bilmiyordum. Aslıdan salata tarifini almadığıma pişman oldum. Ona benzer bişeyler yapmaya çalıştım. Hiç de fena olmadı. Yemekten sonra bekarlık günlerimde olduğu gibi tv karşısında yatıp uyudum. Mehmet sonra da hb aradı ve ben de kalktım. Yarın birlikte eminönüne gideceğiz. Onun ipi bitmiş ben de anneme paspas öreceğim. Taşınma için de hurç almam gerekiyor.

No comments: