Thursday, March 15, 2007

havlu günü

Sabah güya erken kalkacaktım.sabah saati 3 kere yeniden kurdum. kahvaltı ve telefon görüşmeleri sonrası evden profiloya çıkmak üzere yola çıktım. Araba kapının önünde ama ben hem arabayı rahat süremiyorum hem de yürüyerek bile mecidiyeköyde sağımı solumu şaşırırken arabayı nasıl kullanayım? Sadece 5 vasıta ile (ring ve metroda aktarma dahil) biraz da yürüyerek sanırım 1 saati aşan bir sürede hedefime ulaştım. Bu arada üsküdarda kervana uğrayıp ablama ve anneme havlu aldım. Motorla kabataşa geçtim, eski günlerde olduğu gibi. Hava öyle güzeldi ki, vapurlar her zamanki gibi gelin gibi süzülüyordu. Kabataşta motordan inerken her zaman muhakkak baktığım apartamana baktım. Üstten 2. katı çok seviyorum. Her zaman balkonda harika çiçekler oluyor. Yine öyleydi. Bu kat sanki apartmanı aydınlatıyor. Kabataş gözüme her zamankinden daha güzel gözüktü. Elimde olmadan, İstanbul söylenenin aksine bence daha güzelleşiyor diye düşündüm. Daha güzelleşiyor ama maalesef ben bu şehirden ayrılıyorum. Allah bu şehri tüm afetlerden korusun (akşam haberlerinde yine depremden bahsettiler de).
Profiloda gezindim ama bişey bulamadım. Ben de asıl oraya gidiş nedenim olan maisonette’e girdim ve bissürü havlu ile çıktım. Bugünü havlu günü ilan ediyorum. Memlekette aradım, taradım ama maisonette havlu bulamadım. 5 vasıta değiştirmemin nedeni buydu ama maalesefki bu kadar yolu boşuboşuna tepmişim. Çünkü carrefour vega da da mağazaları varmış ve ben oraya arabayla gidebilirdim.
Gidişim zor oldu ama dönüşüm 35 dakika sürdü. Hem de tek vasıta ve oturarak. Hem de hava daha aydınlıkken. Bu arada yolda kura ile ilgili birkaç telefon görüşmesi yaptım. bakalım gece tekrar mehmetle konuşup bir sonuca varmaya çalışacağız. Bu arada kuradan bahsederken ak sana bişey söylemek istiyorum. Mehmet şimdiki gittiği yeri kura ile çekti ve kurada çorlu da vardı. Ne hayaller kurmuştum halbuki. Ama olmadı.
Eve gelince havlulara tek tek baktım. Sandığımdakileri çıkarıp onlara da baktım. Yengem geldi ve yukarı akrabaları ile görüşmek üzere 1 saatliğine yukarı çıktım.
Şimdi tv seyrediyorum. Ama maalesef kanallarda çok da seçeneğim yok. Şu kadir çöpdemirin uydu mu? Digitürk mü? Reklamına beni çıkarmaları lazım. Digitürkde her şey var özellikle de monk ve medyum, ama uyduda hiç bişey yok. bbc prime bile.
Bu arada ak, senin yorumlarına karşılık veremiyorum, çünkü şifremi yazıyorum ama yanlış diyor. Bu arada tamam bir daha isim yok, sadece ak var. Ok?
Başlık konusunda hala zorlanıyorum.

1 comment:

nerminn said...

merhaba ,bu bir deneme