Tuesday, March 27, 2007

çok mutluyum, çok

Gece geç yattığım için sabah da geç kalktım. Yataktan kalkmadan tüm telefon görüşmelerimi yaptım. sabah ankarada mecburi hizmet kurası vardı ve ben neresi olduğunu çok merak ediyordum. Hb ile konuştuk, yarın için plan yaptık. Ayşegülü aradım. Yarın sabah kuaför sonrası hb ile altunizadedeki D&R da 10:30 da buluşacağız ve sonra Ayşegül bizi alacak ve şuleye doğru yola çıkacağız.
Saat 2 gibi Mehmet aradı ve kurayı öğrendiğini söyledi. Diğer kurada olduğu gibi yine hemen söylemedi, tahmin et diye tutturdu. Lafın kısası mehmetin tayini ünye’ye çıktı. Acayip mutlu oldum. Önce annemi sonra babamı aradım. İkisi de çok sevindi. Sonra beratı ve ablamı aradım. Berat sevinç çığlıkları atmaya, çok iyi yaw demeye başladı. Ablam da tabii çok sevindi. Ümmühan derste olduğundan ona mesaj çektim, sonra aradı. Hidayeti aradım, ‘senin talihin döndü, en iyisi piyango bileti al’ dedi. Sonra mehmetin ailesine geçtim ve yengesini aradım. Mehmet babası ile konuşuyordur diye düşünerek ondan önce davranıp kayınvalidemi 2 defa aradım, ama kendisi ile konuşamadım. Aliye ile, Saime ile meral ile ve daha sonra da yol arkadaşım gönülle görüştük.
Güya şuleye hediye almak için dışarı çıkacaktım, telefon görüşmeleri yüzünden dışarı çıkışım bayağı gecikti. Yukarı çıkıp amcama söyledim. Uyuyordu, o yüzden tam idrak edememiş bile olabilir. Doğubeyazıtı öğrendiğinde çok üzülmüştü. Kuru temizlemeye kazakları bırakıp, capitole gittim. Kendime deriden’den plaj terliği aldım. Şulenin hediyesini aldım ve Marks & spencer dan kendime çamaşır aldım. Çok ucuza geldi. World puanımı 2 katı saydılar ve çamaşırlardan biri parasız gibi oldu. Çıkınca ‘ben mutlu olunca da mutsuz olunca da alışveriş yapıyorum’ diye düşündüm. Kadın olmak ne zor.

2 comments:

hbg said...

arkadaşlar, galiba ben gaza geliyorum yine... evet, evet! bak gaza geldim, yazım geldi! neyse biraz oturup beklersem geçer heralde... bi de ak'a bakalım ne var ne yok...

hbg said...

aaaaa!!! ak'ın sayfasına n'oldu yahu??? yakışıklı olmuş ama içi booş :( niye ki??