Friday, December 03, 2010

düne göre daha az sayıda vaka olan ama kafamın çok yorulduğu, sinir harbi yaşadığım bir gündü. nuray da ben de bugün neredeyse çıkdırıyorduk. bol tartışma, bağırış çağırış vardı bugün. sabah sorumlu hemşire geldi, günü olmayanları öğleden sonra alalım dedi ve gitti. rahattım, keyfim yerindeydi. ablamla telefonda konuşup istanbuldan aldıklarımı konuştuk. sonra öğlende salonlar ekstradan dolmaya başladı. her zamanki gibi salona geç gelen teknisyene ateş püskürdüm. kbb.cinin karşısında ağzıma geleni saydım. kadının ağzı açık kaldı. en son salondan çıkarken para için vs laflarını duyunca çıldırdım ve ağzıma geleni yanımdaki teknisyene saydım. zavallı kbb.ci ama benim muayanehanem yok ki diyor. sonrasında nuray hemşirelere bağırdı çağırdı. menapoza girdiğini düşünen ve mesai içinde bu karışıklıkta gidip biyopsi yaptıran sonra da eve giden teknisyene saydım. sonrasında geriye kalan 4 dr kulis yaptık. konuştukça kızdım. başka bissürü olay oldu. en son nuray dönr sermaye inceleme kuruluna çağırılıp da ben anlamam nermine sorun deyince aşağı indim ve bir postada aşağıdakilere kızdım. kim oluyorsunuz da benim aldığım 3-5 puanı inceliyorsunuz diye. neymiş ameliyat sayısı neden böyleymiş, neden böyle girilmiş. git cerrahlara sor bana ne...onlarla alakalı bu bzile alakalı değil diyorum, nasıl dikkat etmezmişim? milleti mi takip edeceğim ben? ya dedim 60 bin puan yapıyorum da onu mu inceliyorsunuz? yada bana 5 bin lira fazla verdiniz de ben aaaaaaa bu para da nereden çıktı diyeceğim? her zamanki aldığım parayı alıyorum. ne demek istiyorsunuz? bir de havuz olayını duyunca 'aaa o zaman daha iyi incelemek lazım' deyince ağzıma geleni saydım. incele bakalım ne bulacaksın? dedim. bazıları kendileri gibi bizi de hırsız zannediyorlar. gelin buyurun ameliyathaneye oradaki bilgisayara bakalım ne olduğunu anlayalım dedim. sakin ol, sakin ol diyerek hastaneden çıksam da otoparkta sigara içen dr ak'la karşılaşınca yine konuştum. eve geldiğimde hiç enerji kalmamıştı. mehmete yalvardım ne olur dışardan söyliyelim diye. sağolsun kabul etti ve karnımızı doyurduk. sonra rahatlamış tv seyrederken nuray aradı. onun siniri hala geçmemiş. konuştuk biraz. mehmet 'seni tam sakinleştrmiştim nuray sana yine hatırlattı' dedi. ama o kadar sinir yok artık. İnşallah iyi bir hafta sonu geçiririm ve iyice dinlenirim.

No comments: