Sunday, July 25, 2010

Sevgili Muhammed

 
Posted by Picasa
Telefondaki resimlere bakarken Ya da ablamların evini otomatikten aramışken telefona şöyle bir bakınca birden karşıma çıkıveriyor, hiç beklemezken, şaşırıyorum. Annem vefat eden insanlar için 'siz de var mıydınız? Siz de yaşadınız mı?' der. 'Sevgili muhammed, sen de varmıydın? Sen de yaşadın mı?' yaşadığına ve sonra birden yanımızdan çekip gidişine inanamıyorum. O güzel gülüşünü, teyzeee deyişini, yüzünü, herşeyini çok özlüyorum. Benim güzel ahlaklı bir tanecik yeğenim.
(nöbetlerde yalnız kaldığım için onu düşünecek çok vakit oluyor. haziran nöbetimde aklımdan geçenler)

ablamlar 2 haftalığına kızılcahamama giderken ablam anneme 'muhammedi garip bırakmayın, ziyaretine gidin' demiş. babam da arada yanına gidiyormuş. 2 hafta kadar önce samsuna annemlere gittiğimizde mehmetle birlikte gittik. mehmete muhammedle hiç yalnız kalmadığımı, onunla yalnız kalmak istediğimi söyledim. biraz konuştum, üstündeki çiçeklerin görünmesine engel olacak kadar büyümüş otları yoldum. sonra mehmet Kuran okudu ve veda edip ayrıldık. babam her bir ot yeşil olduğu müddetçe sökülmemeli, onlar dua ediyor diyerek onları koparmamış. ablam muhammed İnşallah sana kızmamıştır dedi. ama görsel olarak çok güzel oldu.

3 comments:

Anonymous said...

Ne güzel, ne incelikli yazıyorsunuz doktor hanım, yine üzüldüm, gözlerim doldu. Mekanı cennet olsun.

nerminn said...

teşekkür ederim sağolun,amin.

Swotpisces said...

selam, yeni keşfettim bloğunuzu, ilk yazı biraz gözlerimin dolmasına sebep oldu, başınız sağolsun.