Monday, May 17, 2010

yaş 36

vücut olarak yorulmayı kafamın yorulmasına tercih ederim. ama maalesef ki bugün bütün gün boş boş oturmama rağmen kafam sürekli doluydu. sabah nuray özel hastaneden geri döndü ve tekrar bizimle çalışmaya başladı. o ameliyathaneden hiç çıkmadı. sürekli odaya telefon açıp da doktor hanım bir spinal demeler bitti. artık beni kimse aramıyor. dubai günlerini yazayım dedim ama milletin konuşmasından yazamadım. öğlende başhekimliğe çağrıldık. niyeti yoğun bakımı üstümüze yıkmakmış. bütün gün boyunca islam bey bunla ilgili konuştu ve ileriyi düşünmek canımı sıktı. islam bey kesin özele geçeceğim diyor. temmuz sonu gidiyor ve ben gitmesini istemiyorum.
bu sabah saat daha dokuz olmadan nalan aradı. hayırdır diye düşündüm. doğum günün kutlu olsun dedi. ben şaşırınca yanlış mı aradım dedi. doğum günümü ilk kutlayan nalan daha sonra da bilimum mağazalar (mesajları ile) oldu. mehmet saat 4'ten sonra telefonla kutladı. daha ilerleyen saatlerde de annem, ayşenur ve ümmühan kutladı. en komiği de ayşenur'un teyze sen kaç yaşındasın? diye sorması üzerine 36'yı duyunca 'aaaaaa teyze ben herkese 31 diye söylüyorum' dedi. sonra da 'teyze sen hiç üzülme bana göre sen 31 yaşındasın'dedi.
mehmet hala maçta ve ben de hala yemek hazırlıyorum. yani burada yazarken nasıl hazırlıyorsam?

4 comments:

Koyubeyaz said...

mutlu yıllar doktor hanimcim gectigimiz sene sizler iin zorluydu insallah bu sene kalbinden gecenlerin hepsi gercek olup yuzunden gulucuk eksik olmaz. saglikli yaslar...

nerminn said...

teşekkür ederim koyubeyaz, İnşallah hepimiz için güzel bir yıl olur.

ab-ı hayat said...

merhaba,

Ben de gazetede ki yazı sayesinde bloğunuzla tanıştım::))) çok sıcak bir anlatımınız var.

Bundan sonra takibinizdeyim....

Bir de yan tarafa yazılarınızı etiketlendirebilirseniz sevinirim.böylece ilgimizi çeken konulara daha kolay ulaşabiliriz.

Yeni yaşınız güzellikler getirsin size ve sevdiklerinize...

sevgiler...

nerminn said...

merhaba,hoşgeldiniz
haklısınız etiketlendirsem büyük kolaylık olur. ben milletin sayfasına bakarken öyle daha rahat bakıyorum ama nasıl yapılacağı ile
ilgili hiç bir fikrim olmadığı için şimdiye kadar yapmaya hiç teşebbüs etmedim. boş bir vaktimde yapmaya çalışayım ama son zamanlarda sayfadan ziyade boş zamanlarımı dikişle geçirdiğim için biraz zor gibi geliyor. yine de tavsiyeniz için teşekkürler. yapmaya çalışacağım. güzel temennileriniz için de teşkkür ederim. görüşmek üzere