Monday, March 02, 2009

mimlenmek

akşam sayfayı açtığımda baktım bissürü gelen giden olmuş, gelenler koyubeyazdan. bana bir de yorum bırakmış, ödül falan diye. sonra onun sayfasına baktım. sağolsun beni mimlemiş, en sevdiği bloglar arasında göstermiş. ben de kendisini çok severim. onun sayfasını bir müddet takip ettikten sonra ben de ajandadan blog alemine geçebilirim diye düşünmüştüm. sağolsun benim onu takip ettiğim gibi o da beni hep takip etti. şimdi de beni mimlemiş, ama hatırlarsa daha önce de beni mimlemişti ve ben yine oyun bozanlık edip sadece teşeşkür edip devamını getirmemiştim. napayım tembelim ben. millet mimlendiğinde merakla okuyorum ama sıra bana geldinde üstüme tembellik çöküyor ve ben kimseyi mimleyemiyorum. bu belki de blog aleminde kendisi ve portakal ağacı dışında kimse ile samimi olmamamdan kaynaklanıyor da olabilir. ben de en azından sevdiğim ve takip ettiğim blogların linklerini koyayım: koyubeyazın da listesinde olan begonvil, son zamanlarda keşfettim. sofraları çok şık ve zevkimiz biraz benziyor. sonra cafe fernando var. yaptığı güzel pastalar ve şık sunumlarıyla bir de güzel tabak, çanak ve çatal, kaşıklarıyla büyük bir ilgiyle takip ediyorum ve de bazı tariflerini uygulamaya çalışıyorum. bazılarını ise uygularım diye masaüstüne kaydediyorum. bu ikisini sayarken portakal ağacını unutmadım tabii ki. kendi blogumdan sonra muhakkak hatice ne yapmış diye bakarım. bu sene genelde yabancı sayfalara bakıyorum, dekorasyonla ilgili olanlarına. işte bazıları madebygirl, marakeşli maryam, habituallychic ve en sevdiklerimden biri de desire to inspire, şimdi tekrar baktım da ne muhteşem bir sayfa.

No comments: