Wednesday, August 01, 2007

Dün fazlalık eşyaları çıkardım. Mehmet işten erken çıkıp gelip beni aldı ve mega center’a gittik. Boynerde kelebekli ürünlerde bir günlüğüne indirim üzerinden % 50 indirim varmış. Giderken işe yarar şeylerde indirim yoktur diye düşünürken, 2 sene önce 60 ytl’ye aldığım moulinex seyahat ütümün 30 ytl’ye düştüğünü görünce hemen ablamı arayıp bir tane de ona aldım (Ümmühan da bu geçen ay 60 ytl’ye almıştı). Buradan hareketle bir tane de şarjlı el süpürgesi ve iki kişilik çay fincanı aldık. 49 ytl’ye aldık. Mehmetin yeğeninin doğum günü bize her zaman pahalıya maloluyor. Enderin doğum günü geçen ay olmasına rağmen küsmesin diye ona bir tişört, sude'ye bir etek ve gül onu kıskanmasın diye aynı etekten ona da ve sude doğum günü çocuğu olduğu için, onunkisi daha fazla olsun diye bir de bikini. Mehmete ve babasına tişört. mağazad çıkarken alarm 40 kere çaldı. poşetler tek tek 2 kez kontrol edildi. özürler dilendi. sonunda paketleri arabaya götürdük ki ne görelim, arabamıza arkadan çarpmışlar. Yandaki çıkan araba çarpmış ve gören ok. Otopark görevlisi, güvenlik ve sorumlu müdürle görüştük ama bişey olmadı. Geri dönüp yemek yedik. Eve gelince mehmet netten aldığımız ürünlerin fiyatlarına baktı. Ütü 47 ytl gibi bişeydi, süpürge ise 54 ytl. Sinir olduk. Bu alışveriş bize bayağı pahalıya mal oldu, bir de arabanın hasarı var tabii.
Boynerdeyken Mehmet ablası ile konuştu, dünkü bahsettiğim doğum yapan eltimin teyzesi, eşi ve oğlu trafik kazasında vefat etmişler. O yüzden de mehmetin annesini istanbula çağırıyorlarmış, eltime baksın diye (yaa böyle elti demekle olmuyor bunlara da isim bulmak lazım). Canımız sıkıldı, kayınvalidem olmayacaksa ne diye gideceğiz ki? Yolda belki de sarıkayaya gitmeyiz diye konuştuk, o durumda ben samsuna gidecektim. Akşam Mehmet abisi ile konuştu, büyük abiye taşınmışlar, onlar bakacaklarmış. Bu sene hepimiz bir arada olamayacağız.
Bugün havuza gittim. Ve sırt üstü de artık yüzebiliyorum. Yarın tekrar gideceğim ama bu sefer daha erken, çünkü havuzdakilerle öyle anlaştık.

No comments: