Monday, August 20, 2007

ben döndüm

dün akşam yorgun bir şekilde sağ salim evimize vardık. akşam erken yattık ve sabah hastalığım iyice ilerlemiş vaziyette mehmetin telefonu ile kalktım. mehmetin arkadaşı 1. mehmetin görevi cuma günü bitecekti ama başhekim mazeret izninin tamamını vermiş ve mehmet yarın gidiyormuş. akşam veda yemeği düzenliyorlarmış ve beni de çağırıyorlarmış. mehmet hasta olduğumu, gelemeyeceğimi söylemiş, bana da sormak için aramış. daha kötüyüm dedim. akşam o yalnız gidecek.
burnum akıyor ve tıkalı, boğazım ağrıyor. bir de sabah kalktığımda dudağımda kocaman bir uçuk çıkmış. evde bişey yok. öğlen olmuş ve ben bir bardak kahve ile duruyorum. ev tozlanmış, temizlenmesi gerek.
şimdilik söyleyecek en güzel şey güzel bir tatil geçirdim.
not: jujube mailimde neden bişey yok?

4 comments:

Anonymous said...

Nerminciğim hoşgeldin.
Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim.

Kendini işe kaptırıp da fazla yorma.

Sevgilerimle,

N.K.

nerminn said...

merhaba, teşekkür ederim.
işlerimi bitirdim sayılır. sadece evde yiyecek birşey yok ve ben de bişey yemek istemiyorum. ama ilerleyen saatlerde birşey yemem şart. o yüzden yakında kalkıp bişeyler yapmam lazım.

Unknown said...

Canim benim,gecmis olsun..ben de gecen hafta oyleydim,cok hasta olmustum.ama gecti 2 gunde..dun ist'da dursun gurlek'le sultanahmet gezisindeydik.hb,esi,hb'nin annesi ben esengul.esengulun kizkardesi,teyzesi...super bir geziydi tek eksik sendin ve bu da cok buyuk bir eksikti..istanbul buyuksehir belediyesini cok takdir ettik.mukemmel bir aktivite duzunlemislerdi.ist efsanleri ile ilgili kitap hediye ettiler ve not defteri ve kalem.gezi notlarini tutmamiz icin.ayasofyaya ve yerebatana ucretsiz girdi butun grup,ve gezinin sonunda cay ve sandvic verdiler.bunlari neden mi anlatiyorum??insanlar hizmetlerin arkasinda art niyet ariyorlar ya...kulture onem vermek insanlari bilinclendirmenin arkasinda ne kadar art niyet olabilir ki??onumuzdeki cumartesi uskudar gezisi var.yine dursun gurlek anlatacak.nerminncim dursun gurlek o kadar tatli anlariyor ki..ah sen de olsan keske!!!

nerminn said...

ahhhhhhhhhhhh ağlamak istiyorummmmmmmmmmmm. inanamıyorum yaa. hem sultanahmeti gezmişsiniz hem de üsküdarı gezeceksiniz. ben de geçende mehmete üsküdarda o kadar yaşadım da şöyle güzelce bir gezmedim diyordum. ne kadar şanslısnız. ben de şanssız tabii.