Wednesday, May 16, 2007

bugün fitnessta hoca ile çalıştık. acayip yoruldum. eve gelince yatıp uyudum. mehmetin gelmesine bişey kalmadı. şimdi akşam ne pişereceğim diye düşünmekle meşgulüm. ev hanımı olmanın en zor yanı bence her gün ne yemek yapacağına karar vermek. son günlerde devletşahın sayfasına bakıyorum. mehmet 'bir de başımıza devletşah çıktı' diyor.
geçende hb ile konuştuk. 19 maysıta toplanmak için meaj çektiği kızlardan biri arıyor zannetmiş. 'ak ile sana mesaj çekmedim üzülmeyin diye' dedi. ak ya mesaj çektim, ondan tık yok.
ak ne zaman geleceksin bir ses ver. ben 1 haziranda mehmetle birlikte istanbula gidiyorum. o sadece hafta sonu kalacak. ben 10 gün kadar kalacağım. o zaman gelmiş olur musun? bu arada deniz kabuklarımı aldın mı? tabii ablamın papirüsünü de. bak paramı harcamadan gelme. ve bir de şu güneydeki tapınakları falan gezdin mi? adı aklıma gelmedi şimdi.

1 comment:

Unknown said...

nerminn'im...canim ya bugunler acayip yogun geciyor..o yuzden nete girip mesaj da atamadim..kontor almaya da firsat olmadi ama bugun aldim..simdi cebine de mesaj atacagim.henuz istediklerini almadim,ama harcarim parani merak etme.guneydeki tapinaklar luxor'da oraya kisin gitmek mantikli,ramazan bayraminda burda tur duzenlenecek luxor-aswan'a..ramazanda eger annemi ikna edebilirsem donmeyi dusunuyorum,o zaman tura katilabilirim insallah.haziran'da ben burda olacagim hala..sanirim Allah nasip ederse temmuz ilk hafta geliyorum..