Monday, May 14, 2007


Posted by Picasa10 gözlü köprü
pazatresi sabah geç kalktım ve spora gittim. 2 saat sonea eve döndüğümde bayağı yorulmuştum. bugünlerde burada çok yağmur yağdığı için sularımız bulanık akıyor. akşam unuttuğum için pilavı çeşme suyuyla yaptım ve servis anına kadar da aklıma bile gelmedi. marketten aldığım bagetleri un, yumurta ve galeta ununu bulayıp kızarttım ama bu seferki bagetlr çok büyük olduğu için içleri çiğ kalmış. anlıyacağınız sofrada önce pilavı diskalifiye ettik ve bagetlerle ayranı içerken (ayranı Allahtan içme suyuyla yapmıştım) bagetlerin içleri de pişmediği için ben değil ama mehmet aç kaldı.
çay sonrası sayfaya resimleri yüklerken mehmet yazdıklarımı gördü ve plansızlığıyla ilgili yazdıklarımı görünce biraz kızdı ve içeri gitti. o plansız değil, planlıymış ama bana söylemiyormuş. güya bu akşam babam ve oğlumu seyredecektik ama kaldı. biz evlendiğimizden beri birlikte film seyretmeyi başaramadık. ancak dizi seyredebiliyoruz. şimdilik bu kadar

No comments: