Monday, April 02, 2007

kısa bir ara

Gece hb den mesaj geldi, işi olduğu için eminönüne gelemeyecekmiş. Sabah saati 9:30’a kurdum ve yarım saatte bir alarmı kapatıp yeniden kurdum. Yataktan kalktığımda saat 11:45’ti. O saate kadar uyuyunca rüyamda garip garip şeyler gördüm. Çok sıkıntılıydı. Telefonu kapatmak için telekomu aradım, üsküdara gitmeye gerek yokmuş. Yani benim için Eminönü ve oradaki tüm işler yattı. Sanırım benim nasibimde koşubandı yok. Ak görüyorsun sana demiştim ‘seninkini bana sat’ diye. Ama sen inat ettin çeyizim dedin. Sende koşubantlık hal mi kaldı? kürdana döndün. Artık kimse ikimizi kardeş zannetmiyecek. Biraz zayıf, diğerimiz şişman olacak.
Mehmetle telefonda konuştuk, yarın akşam geliyor İnşallah. Öğle tatili geçince gidip telefonu kapattıracağım.
Çarşamba günü fatihteki eve gidecek eşyalar gidecek. Perşembe günü tüm eşyalar gidecek. Cuma akşam yada cumartesi sabah istanbuldan ayrılacağız. Umarım cumartesi olur.

4 comments:

Anonymous said...

nerminn'im...cok ozur dilerim canimin ici hem kandili atladim hem de 1 nisan'i..ama derslerden ve ogretmenlik oyunundan bunalmis durumundayim..son haftamdayim ve egitim derslerinin devami olarak,bu hafta boyunca 1.kurlara ders veriyorum..cok zevkli ve yorucu..sabah 7'de evden cikiyorum ve 4'te giriyorum..aksam da hem kendi dersime hem de ders verecegim konuya calisiyorum.bu arada arapca 1001 gece masallarini okuyoruz,inanamiyorum kendime....
hediye tavsiyesine gelince...ben hala gunes gozlugunde israrliyim:))kelepceyi zaten taktin:))kosu bandi benim ceyizim kusura bakma nerminn'cim..bu arada sanirim biraz daha zayifladim..20 saat yasiyorum gunleri..ben tekrar blogda`sayfa acayim dedim,hatta ilk yazimi yazdim ama birdaha giremedim sifremi kabul etmiyor..delirtti beni!!

Ak

hbg said...

eski sayfanı n'aptın ak? iptal mi oldu? nereye yazıyorsan bize de haber ver diyeceğim ama yoğunluktan yazamıyorsun herhalde. hoca olmuş ak yaa, maşallah! Allah kolaylık versin, iyice öğren de öğretmenliği, bak gelince öğrencilerin hazır... beleşçi bu öğrenciler ama olsun :)

hbg said...

ak'cım blogger google'la birleştiği için artık yorum yapmak ve sayfanda post yazmak için google hesabından bağlanman gerekiyor galiba. o şekilde bağlanınca blogger nick'in çıkıyor, bi de öyle dene istersen.

şimdi nerminn'le :) konuştuk. (komiğime gidiyor bu nermin işi) perşembe günü ankara'ya, ordan da doğuya doğru yola çıkacaklarmış. dolayısıyla orda yerleşip internet bağlantısı kurana kadar yazamayacak büyük ihtimalle, haber veriim dedim.

Anonymous said...

Zekiye Hanım nerelerdesiniz?
Lütfen dönün artık.

N.K.