Tuesday, October 28, 2008

sophie kinsella

Posted by Picasa
trabzonda d&r'da sophie kinsella'nın bu kitabını görünce bayağı heyecanlandım. içeri girip fiyatına ve yazarın başka hangi kitapları olduğuna baktım. sanırım 1 yıl önce mağazada bu yazarın hiç bir kitabı yoktu. fiaytı biraz yüksek geldi ve ingilizcesi var mı diye sordum. orada yoktu, istanbulda bazı mağazalarda vardı. madem bu kadar para vereceğim bari ingilizcesini alayım dedim ve bir de bana sophie kinsella'nın 2 güzel kitabını yollayan sevgili jujubeyi hatırladım. buradan tekrar teşekkür ederim. maalesef ki gelen paketi yanlışlıkla çöpe attığımız için adresini kaybettim ve ben kendisine bir şey gönderemedim.

2 comments:

Anonymous said...

Aaa doktor hanimcigim, ben sana tesekkür etmek icin göndermistim onlari, kesinlikle bir sey kabul etmem, darilim bak. Hem burada kitap fiyatlari gercekten cok ucuz, bugün kizlarimla kitap baktik sonra da bunlari Istanbul'da alsam dünyanin parasini ödemistim seklinde icimden gecirmeden edemedim. Senin yazilarini okuyup memleket özlemimizi gideriyoruz, seninle her gittigin yerde yemek yiyip alisveris yapiyoruz, gezdigin camilerde dua ediyoruz, daha ne olsun... Sen bana yeni adresini yaz ben yine sana kitap göndereyim, kizlarin yeni fotograflarini da göndereyim, büyüdüler tatli cadilar. Buz gibi Almanya'dan sevgiler....

nerminn said...

sevgili jujube teşekkürler :))
mailimi biliyorsun, kızların resimlerini bekliyorum. sevgilerimle