Thursday, May 29, 2008

10 günlüğüne istanbula gittik ve nihayet büyük bir koşuşturmayla ev eşyalarımızı aldık. evimize taşındık, fatsada. henüz eşyalarımızın tamamı gelmedi. ev bize küçük geldi. tüm giysi ve kitaplarmız, yorganlarımız tıkışpıkış oldu. biraz buhranlar geçirdim ama mehmet sağolsun beni teselli ediyor. yine de Allaha şükürler olsun, artık bizim de evimiz var ve bizim de eşyalarımız nihayet bir arada olacak. bir haftadır evde temizlik yapmaya çalışıyorum. geçen cuma günü taşındık. yani yarın 1 hafta olacak. küçük yerde yaşamak garip geliyor. işe de yarın başlıyorum. İnşallah uzun uzadıya daha sonra yazacağım. tabii yaşadıklarımızı unutmazsam.

6 comments:

Anonymous said...

unutmazsin unutmazsin. bu arada muhammed nasil oldu? insallah iyidir.

Anonymous said...

Canım benim,

Allah kolaylıklar versin. Sende bu güzel yürek ve cesaret varken her şeyin üstesinden kolaylıkla gelirsin.

İşinde başarılar ve kolaylıklar dilerim.

Allah evinizde güle güle oturmayı nasip etsin.

N.K.

Koyubeyaz said...

allah kolaylıklar versin doktor hanimcim. haberlerini bekliyoruz..

Bir Kadın said...

Merhaba blog isminiz cok hosuma gitti dedim burasi benim de ugrak yerim olmali...Tesadufen rastladim bu arada samsun sitkiusta derken hemsehrimidir acaba henuz ilk postu okudum ama yinede evinizin hayirli olmasini dilemeyi diger postlari okumadan uygun buldum..Darisi bize insallah.. Guzel gunlerde kullanin...selam ve dua ile..kolay gelsin birde tabiii..Bu arada ben yasemin bir baska zoraki ev hanimi

Anonymous said...

kiz yasemin masallah heryere de yetisiyorsun yani:))

nerminn said...

merhaba yasemin, hoşgeldin. iyi dileklerin için teşekkür ederim. Allah hayırlısı ile sizlere de isteyen herkese de güzel evler kurmayı nasip etsin. nerelisiniz?