Saturday, April 26, 2008

uzun zamandır yazamamamdaki sebep bilgisyarımızda ve nette sorun olması. vakit çok hızlı geçiyor. annemler umreye gittiler ve çarşamba sabah dönüyorlar. beyazıt babaannesi ile samsuna geri döndü. muhammed nakil oldu ve İnşallah pazartesi hastaneden çıkıyor. 3 ay takip edeceklermiş. kardeşimin oğlu oldu, yani hala oldum. veee taynim oldu. mayıs sonunda inşallah fatsada çalışmaya başlayacağım. mehmetle 15-20 dakika uzaklıkta olacağız. evi fatsadan tutacağız. tayin işi olduğu için artık hayalimdeki evi bulmak için dua ediyorum. sanrım önümüzdeki hafta sonu ev arayacağız ve sonra da 9-10 günlüğüne istanbula eşya almaya gideceğiz. tayinim belli olduktan sonra 23 nisanda yani mehmetin bana evlenme teklif ettiği günün 2. yıldönümünde evimize çok istediğim guguklu saati aldık. yalnız ben daha yüksek bir fiyata aldım. bir de o gün alışveriş merkezinde araba çekilişine katıldık. eğer bana çıkarsa satıp istediğim arabayı alacağız. bir kaç haftadır evde dikiş dikiyorum. bana bayağı zevk veriyor. yeni eğlencem bernina dikiş makinemi kullanmak.

2 comments:

Anonymous said...

Zekiyeciğim,

Tayin işine çok sevindim. Hayırlı uğurlu olsun inşallah. İstediğin eve de inşallah hayırlısıyla kavuşursun canım. Senin için dua edeceğim. Guguklu saatini çok beğendim. Güle güle kullan.

Bebeğinizi de Allah analı-babalı, sağlıkla ve kolaylıkla büyütmeyi nasip etsin. Seni kutlarım hala olduğun için.

Sevgilerimle seni çok öpüyorum.

N.K.

nerminn said...

merhaba, senden mesaj almak beni mutlu etti. uzun zamandır mailime bakıp duruyorum ama senden birşey yok. iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. ben de seni öpüyorum